מתוצאות ההפיכה הכושלת: טורקיה - בחצי מחיר

המחירים המוצעים עבור נופש בטורקיה בימים אלו - לא ייאמנו. הישראלי הרגיל ל'הכל כלול' הטורקי, יופתע לגלות את המחירים שצנחו עוד יותר בעקבות גל ביטולים לאחר ההפיכה בסוף השבוע (תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
איסטנבול (צילום: shutterstock)

גל ביטולי חופשות מכל העולם ותפוסות בתי המלון בעיר צנחו בעשרות אחוזים - ובהתאם לכך גם המחירים - בעקבות ניסיון ההפיכה בסוף השבוע בטורקיה. בתי מלון ברמה של חמישה כוכבים הורידו את המחירים כמעט עד הרצפה ונראה שהמילה האחרונה עוד לא נאמרה, כדי למשוך בחזרה את התיירים.

בדיקה שנערכה על ידי ynet באתר השוואת המחירים "הוטלס קומביינד" גילתה כי כמעט אין מלון שלא מציע הצעות מיוחדות לסוף השבוע הקרוב, במטרה לפתות את מי שלא חושש לבלות כעת חופשה באיסטנבול.

מלון הילטון בומוטי במרכז הכנסים, לדוגמה, הצניח את המחיר מ-1,409 שקל ל-340 שקל, מלון הילטון בוספורוס הוריד את המחיר מ-1,353 שקל ל-1,012 שקל, סוויסוטל הוריד את המחיר מ-1,789 שקל ל-1,025 שקל, מלון WOW הוריד את המחיר מ-735 שקל ל-475 שקל, ומלון גונן הוריד את המחיר מ-488 שקל ל-317 שקל. מלונות אלה מוגדרים כמלונות חמישה כוכבים והמחיר הוא לזוג לשני לילות בסוף השבוע הקרוב. מלונות ארבעה כוכבים הציגו אפילו מחירים זולים יותר כאשר במקרים לא מעטים הייתה תוספת שולית בלבד למחיר שמאפשר לבטל את ההזמנה ללא כל חיוב.

גם מחירי הטיסות הם סבירים ביותר - בהתחשב בעובדה שאנו נמצאים בשיאה של עונת הקיץ. בחברת "פגסוס" נמצאה באותם תאריכים טיסה לאיסטנבול במחיר של 230 דולר לאדם. המחיר כולל גם מסי נמל ועמלות שונות וגם את האפשרות לשנות את תאריכי הנסיעה ללא הגבלה במספר הפעמים.

לדברי מנכ"ל חברת איזי טראוול המתמחה בשוק הטורקי, הצניחה במחירי המלונות באיסטנבול לא החלה בסוף השבוע האחרון וכי מדובר בתהליך שנמשך כבר יותר מחצי שנה: "מצד אחד בנו עוד ועוד מלונות חדשים ומצד שני יש ירידה גדולה מאוד בנסיעות לאיסטנבול מכל העולם. לא רק מארצות אירופה אלא גם מארצות ערב ולכן מחירי בתי המלון יורדים. מלונות בכיכר טקסים ממש מדממים כי אין להם עבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר