דיווח: זה מה שבודקת המשטרה בפרשת נתניהו

המשטרה בודקת האם אנשי עסקים בחו"ל העבירו כספים לשרה ויאיר, אשתו ובנו של נתניהו, כדי לממן את אורח חייהם, כך מדווח "הארץ". האם ראש הממשלה יזומן בקרוב למסור את גרסתו? (ארץ)

נתניהו במליאה, אמש (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמשכת ולפי הדיווח הבוקר (שלישי) ב"הארץ", המשטרה בודקת האם אנשי עסקים בחו"ל העבירו כספים לשרה ויאיר, אשתו ובנו של נתניהו, כדי לממן את אורח חייהם.

אמש נחקר ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכתו של נתניהו, במשך יותא מעשר שעות במשרדי להב 433. מעצר הבית שלו הוארך עד יום שישי.

לפי הדיווח ב"הארץ", חקירת הרו עוסקת בחשד שלקח חלק בגיוס הכספים שהועברו לכאורה לבני משפחת נתניהו, וכן נבדק מידע לפיו נתניהו קיבל מתנות יקרות ערך מאנשי עסקים זרים. החוקרים ינסו לברר האם הובטח תמורה לאנשי העסקים ועד כמה ראש הממשלה היה מעורב בעצמו בכך.

ב"ידיעות אחרונות" דווח הבוקר כי גורם המעורה בפרשה העריך שנתניהו יזומן בימים הקרובים למסור את גרסתו בפני החוקרים.

"לא דרכון, לא פנמה ולא כלום": נתניהו מגיב לבדיקה (ערוץ הכנסת)

כזכור, אמש התייחס היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפרשה ואמר כי כשיחליט שאין נזק, פרט הפרשה יפורסמו. לדבריו: "סרן שמועתי עובד שעות נוספות ולכן אמרתי בהודעה שהוצאתי 'קחו בעירבון מוגבל את כל השמועות, הן לא מדויקות' והתכוונתי למה שאמרתי".

גם ראש הממשלה עצמו התייחס לפסומים השונים במהלך "שעת שאלות" במליאת הכנסת ואמר כי הכל "בבל"ט מוחלט". ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "יש כל כך הרבה שיטפון של הבלים, של שטויות, של המצאות, של שקרים. עוסקים בזה הרבה שנים ולא מצאו כלום מסיבה פשוטה - אין כלום. לא היה כלום. גם במקרה הזה, אין אש, אין עשן, יש אוויר חם. אני אומר לשואלים, גם לאלו שיש תקווה בלבם: אל תתפרו חליפות. עצרו את החייטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר