סיכום חדשות הבוקר ב"כיכר השבת"

סיכום כותרות הבוקר, כמידי יום בצהריים אנו אוספים עבורכם את הכתבות המשמעותיות והפעם נחיתתו של הרב ברלנד בישראל לאחר 3 שנים באפריקה ומעצרו המידי, איזה חברת תחבורה ציבורית הכי גרועה וטרור בגרמניה (כל החדשות)

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

שלוש שנים לאחר שהתפוצצה הפרשה, מנהיג קהילת 'שובו בנים', הרב אליעזר ברלנד, נחת הבוקר בישראל ונעצר. עשרות מחסידיו הגיעו לנתב"ג בכדי לתמוך בו, אך חלקם נחסמו בכניסה.

כשהוא מוקף בעשרות חוקרי ובלשי המשטרה, ירד הרב אליעזר ברלנד מהמטוס, התכופף ונישק את הקרקע של ארץ ישראל ומיד הועלה לרכב המשטרתי שהמתין עבורו בסמוך • צפו בווידאו

פליט ממוצא אפגני כבן 17 תקף הלילה עוברי אורח ברכבת בין וורצבורג-היידינגספלד לאוכסנפורט בדרום גרמניה, ארבעה בני אדם נפצעו עד שהפליט שניסה להימלט - חוסל בידי המשטרה.

המשטרה בודקת האם אנשי עסקים בחו"ל העבירו כספים לשרה ויאיר, אשתו ובנו של נתניהו, כדי לממן את אורח חייהם, כך מדווח "הארץ". האם ראש הממשלה יזומן בקרוב למסור את גרסתו?

דיווחים שאומתו על ידי האמריקאים מספרים על ניסוי של 3 טילים בליסטיים שנורו לעבר הים. האמריקאים מאיימים להביא את הנושא לדיון באו"ם, אך העריץ הצפון קוריאני לא מתרגש מכך.

כוחות צה"ל פעלו הלילה ביו"ש כדי לעצור מבוקשים וכדי למפות הנדסית את ביתו של מתכנן הפיגוע במתחם שרונה בתל אביב בו נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו 16, לקראת ההריסה.

מודעה מסקרנת במיוחד מציעה סכום כסף לא מבוטל תמורת סנדקאות, ביום י"ז בתמוז, אותה יבצע מפרסם המודעה כדי שיוכל לאכול בצום על פי ההלכה. כל הפרטים על ההצעה המעניינת.

חברות התחבורה הציבורית מחויבות לרמת שירות מסוימת אך חלקן לא עומדות בה. לאחר שנתיים התפרסם דו"ח חדש המציג את רשימת החברות והדירוג שלהן מבחינת התקלות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר