יש דרך?

המבוכה של עליזה לביא: מרכז או ימין? • צפו

במהלך ראיון לשרון גל בתוכניתו בערוץ 20, הצליחה חברת-הכנסת עליזה לביא להתבלבל באשר לדרכה המדינית של 'יש עתיד'. "מפלגת מרכז, ימין-מרכז. סליחה.. מרכז-ימין, לא, מרכז!" (חדשות)

(באדיבות ערוץ 20)

חברת הכנסת עליזה לביא ("יש עתיד") התראיינה אמש (שני) לתוכנית "כלכלי בלילה עם שרון גל" בערוץ 20 על הצעת החוק שיזמה, האוסרת לחייב חילונים לעבוד בשבת, אך חוותה מבוכה במהלך הראיון כשהתקשתה להציג את הדרך של מפלגתה.

"זה חוק שמגיע בדלת האחורית אבל בעוצמה בדלת הקדמית", סיפרה ח"כ לביא. "ועדת השרים מבקשת שלא אבל הכנסת בתקדים היסטורי מקבלת את חופש ההצבעה בקואליציה ותומכים בנו בהצבעת החוק שלנו".

"השבת היא של כולנו", אמרה לביא. "יש היום אנשים שמכל מיני סיבות רוצים לשמור את השבת. אנחנו לא יכולים לבוא עם חרב הפיטורים ולומר 'היי, אתם לא יכולים לשמור שבת, אתם כן יכולים לשמור את השבת'. כולם, כל מי שמבקש לשמור את השבת, צריך לאפשר לו, בטח במדינה יהודית".

שרון גל שאל את ח"כ לביא: "כמה זה קשור לניסיון של יאיר לפיד, יו"ר המפלגה שלך, להציג את עצמו בזמן האחרון כיותר ימני לכאורה, יותר מחובר לדתיים. אני לא קונה את זה אבל כמה הוא מעורב בתהליך?".

ח"כ לביא: "זה לא עניין של 'יש עתיד' או לא 'יש עתיד', זה עניין שבאמת יום מנוחה צריך להיות לכולנו ולגבי המקום שלנו, 'יש עתיד' היא מפלגת מרכז, ימין-מרכז".

שרון גל: "ימין-מרכז החדש? זה לא היה עד לפני כמה חודשים".

ח"כ לביא ניסתה לתקן: "סליחה, מרכז.. סליחה, מפלגת מרכז-ימין...".

גל: "הצלחתי לסבך אותך או שראש המפלגה שלך אולי מסבך אותך?".

ח"כ לביא: "לא, לא, מפלגת מרכז! מפלגת מרכז! אנחנו בהחלט מפלגת מרכז שיש דברים שאנחנו... העניין הזה של השבת הוא לא של קבוצות כאלה ואחרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר