סיכום חדשות הבוקר ב"כיכר השבת"

כמידי יום בצהריים, כותרות הבוקר של כיכר השבת והפעם התקוות בקרב חסידיו של הרב ברלנד בנוגע לשחרורו למעצר בית, ישראל תוקפת בסוריה על פי מקורות זרים ומה חשפו פקחי רשות המיסים בבני ברק (כל החדשות)

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

חסידיו ומעריציו של הרב אליעזר ברלנד תולים תקוות כי מחר הוא ישוחרר למעצר בית, במידה ויגיע לביתו ב'חומה השלישית', יש מי שכבר מתכנן לערוך עצרת תמיכה מתחת לביתו של הרב.

פקחים של רשות המסים שהתחפשו לחרדים פעלו ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, ערכו 51 ביקורות בחנויות שונות וקנסו את אלו שהעלימו מס או רק "התבלבלו" ולא רשמו את התשלומים.

שוב חוזר הניגון: מידי כמה חודשים מתעוררים אזרחי ישראל לדיווח טרי על תקיפה נוספת של מטוסי חיל האוויר בסוריה. הפעם - כך דווח - גם נהרג בתקיפה אזרח שעבר במקום "בטעות"

קרובי משפחתו של הרוצח ישי שליסל עוכבו לפנות בוקר לחקירה במשטרה, לקראת מצעד בירושלים. עו"ד המשפחה: "זו התעללות" - אביו של ישי: "אני סומך על המשטרה שעושה מה שצריך".

רב פנחס ראובן, שעומד מאחורי עצרות הענק ברחבי הארץ, מאושפז במצב קשה. הערב תתקיים עצרת לרפואתו בציון מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. באגודת בית מרן נפתח מוקד תהילים שמספרו: 5290*.

שר הביטחון אביגדור ליברמן, הזמין את מפקד גל"צ ירון דקל לשיחת בירור בשל שידור שירו של המשורר הפלסטיני כ"טקסט מכונן". ליברמן: "ליקוי מאורות, לא ניתן לעבור על כך לסדר היום".

בנו בן ה-17 של העסקן ואיש החסד הרב שמחה קרקובסקי, שנולד אחרי שנות ציפייה רבות, סיים את הש"ס ולכבוד המאורע נערך מעמד מרגש בהשתתפות הרבי מלעלוב, רבנים ודיינים. צפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר