אבישי בן חיים ימונה למפקד תחנת גלי צה"ל?

"הארץ" מדווח כי בבורסת שמות המועמדים לתפקיד מפקד תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל נמצא העיתונאי אבישי בן חיים. לצדו הוצעו גם קלמן ליבסקינד, שרון גל ויועז הנדל (ברנז'ה, תקשורת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אבישי בן חיים (צילום: כיכר השבת)

העיתונאים אבישי בן חיים וקלמן ליבסקינד, ח"כ לשעבר שרון גל ואיש התקשורת יועז הנדל מועמדים להחלפתו של מפקד גלי צה"ל ירון דקל, כך מדווח אתר "הארץ". רשימת השמות, כך על פי הדיווח, גובשה בחלקה עוד בימיו של שר הביטחון הקודם משה בוגי יעלון.

בעוד פחות מכחצי שנה תגיע לסיומה כהונתו של מפקד גל"צ הנוכחי ירון דקל. בידי שר הביטחון אביגדור ליברמן האופציה להאריך את כהונתו בשנה נוספת, אולם ההערכות הן כי ליברמן יחליט למנות מפקד חדש לתחנה. מצטרפת לכך העובדה שלפני כחצי שנה ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו להחליף את דקל, אולם אז התנגד לכך שר הביטחון דאז יעלון.

ב"הארץ" דווח כי בן חיים וליבסקינד הם המועמדים הבולטים לתפקיד. בן חיים קיבל פניות, נטען, אולם עד כה לא סיפק תשובה ברורה. ליבסקינד נשאל במענה ל"הארץ" על כך שהוא כלול בבורסת השמות ואמר "אם תספר לי איפה נמצאת הבורסה הזו, אמליץ לך אם כדאי להשקיע בה".

מקורביו של הנדל, המועמד הנוסף אמרו לאתר "הארץ" כי הוא לא מעוניין בתפקיד, ושרון גל, המועמד בעל הסיכויים הנמוכים ביותר לפי הארץ, אמר כי "לא קיבלתי הצעה כזו ואני לא מעוניין להתעסק בזה כרגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר