פגע וברח

רוכב אופנוע ושני רוכבי אופניים נפצעו, הנהג הפוגע נלכד

מונית פגעה באופנוע ופצעה את רוכבו באורח קשה וכן באופניים חשמליים עליהם רכבו שניים ופצעה אותם באורח קל. לאחר מרדף קצר המשטרה לכדה את הנהג שעוכב לחקירה (משטרה ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

האופניים החשמליים מתגלים שוב ושוב ככלי חשוף לתאונות דרכים קשות בדיוק כמו אופנוע. רוכב אופנוע כבן 20 נפצע קשה ושני בני אדם נוספים שרכבו על אופניים חשמליים נפצעו באורח קל הלילה (מוצאי שבת) בתאונת פגע וברח בירושלים.

מהמשטרה נמסר כי נהג מונית פגע בשלושה ברחוב ירמיהו בעיר ולאחר מכן נמלט מהמקום. המשטרה הצליחה לתפוס אותו תוך זמן קצר והוא עוכב לחקירה. נסיבות התאונה נבדקות על ידי אגף התנועה של המשטרה בירושלים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לרוכב האופנוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר כשהוא מורדם, מונשם, וסובל מפגיעת ראש. רוכבי האופניים נפגעו באורח קל פונו לבית החולים שערי צדק בבירה.

נושא האופניים החשמליים מדאיג את כוחות ההצלה ובתי החולים שחווים פציעות קשות של ילדים ושל מבוגרים. על פי התקנות החדשות שנכנסו לתוקפן לפני כשלושה חודשים, ניתן לנהוג על אופניים חשמליים רק מגיל 16 על שבילי אופניים וכבישים. אופניים חשמליים מוגדרים כאופניים בעלי הספק מרבי של 250 ואט שמהירות נסיעתם אינה עולה על 25 ושהמנוע מפסיק את פעולתו כאשר מהירות האופניים עולה על 25 קמ"ש בהתאם לתקינה האירופית.

כמו כן, ישנה חובה עד גיל 18 בחבישת קסדה מתאימה ומגיל 18 בעת רכיבה ספורטיבית בדרכים עירוניות או בנסיעה בדרכים בין עירוניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר