עלילה חדשה

ישראל לוקחת פלסטינים ו...ממיסה אותם

שילוב של יכולות-על ואכזריות חייתית של ישראל, תמיד הוביל את הדמיון הערבי לשיאים חדשים. גם הפעם הוא לא מאכזב: גז חדשני שיוצר בארצות הברית עוזר לישראל להמיס אלפי פלסטינים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ג'נין, במבצע חומת מגן (צילום: פלאש 90)

מאמר ביומון הירדני אל-דוסתור פרי עטו היצירתית של עו"ד סופיאן אל-שוא, טוען כי ארה"ב העבירה לישראל גז מיוחד שפיתחה - והשתמשה בו בפיגועי ה-11 בספטמבר ובמלחמה בעיראק ב-2003 - הממיס בני אדם. לא פחות. ישראל, כך הוא כותב, השתמשה בו במחנה הפליטים בג'נין נגד הפלשתינים.

"בעוד המדע והמחקר נועד לסייע לעולם", הוא תוקף, "ארה"ב עושה בעולם המדע שימוש הפוך. אם לא היה די בפצצת האטום, שהטילה על הירושימה ביפן במהלך מלחמת העולם השנייה, שהרגה עשרות אלפי יפנים, כדי שארה"ב תשים קץ למחקרים ולניסויים הנוראים שלה, הרי שלאחרונה היא גילתה גז הרסני חדש, שממס בני אדם, ברזל, אבנים ובקיצור ממס כל דבר".

בין שלל הגיגיו: שימוש בגז זה הוא שגרם להיעלמותם של חלקי המטוסים שפגעו במגדלי התאומים, להיעלמותן של גופות לוחמים עיראקים בעיראק. גם מספר ההרוגים הרב בהתרסקות מטוס אל-על באמסטרדם בשנת 1992 והיעלמותם של נוסעי המטוס, מוסבר על ידו בכך שהוא נשא במטענו גז שממס בני אדם.

סופיאן אל-שוא קובע: הגז הועבר לישראל שעושה בו שימוש למטרותיה המלחמתיות - גופות 3000 לוחמים פלשתינים במחנה ג'נין הומסו בידי ישראל בעזרת הגז האמריקני: "ישראל השיגה את הגז הזה מבעלת בריתה הגדולה ביותר – ארה"ב. בשנת 1999 לאחר פרוץ אינתיפאדת אל-אקצא תקפו הכוחות הישראליים את מחנה הפליטים בג'נין, יונות השלום בדמות מסוקי האפאצ'י שהקדישו את טיליהם לעם הפלשתיני וטנקי מרכבה שיגרו את פגזיהם כמתנה מישראל לעם הפלשתיני חסר המגן במחנה הגבורה, מחנה הפליטים ג'נין. הקרב נמשך עשרה ימים ובני המחנה הגנו עליו בנשק שהיה ברשותם, בחזה חשוף ואף על פי כן, הכוחות הישראליים החמושים בנשק לא הצליחו להיכנס למחנה".

והדמיון ממשיך ופורה: "הרמטכ"ל הישראלי דאז, שאול מופז, זעם והורה להדיח את מפקד הכוח שתקף את המחנה ולקח על עצמו את הפיקוד על תקיפת המחנה. זאת, מבלי שהתבייש בעצמו, שכן ישראל טוענת שצבאה הוא החזק במזרח התיכון וחרף זאת, הרמטכ"ל פיקד על תקיפת מחנה פליטים, שהוא רק מחנה פליטים ולא מבצר. לאחר 15 ימי לחימה קשה נכנסו הכוחות הישראליים למחנה והתוצאה היתה רעידת אדמה שהכתה במחנה. ישראל ביצעה טבח נתעב, שעלה על כל מעשי הטבח הקודמים שלה. גופות שלושת אלפים פלסטינים התפוררו ונמסו בגז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר