תפריט קיץ מחודש

שעתיים בכל יום: מבצע מיוחד במסעדת רודריגז

רודריגז, מסעדת השף הבשרית המובילה בירושלים, יוצאת במבצע מיוחד לשעתיים בכל יום בין השעות 17:30 ל-19:30: הזמנתם שתי מנות עיקריות? תקבלו מנת ילדים או מנה ראשונה חינם (חדשות אוכל, שיווקי)

מבצע לשעתיים כל יום במסעדת השף הבשרית (צילום: יחצ)

רודריגז, מסעדת השף הבשרית המובילה בירושלים, יוצאת במבצע מיוחד לשעתיים בכל יום בין השעות 17:30 ל-19:30: הזמנתם שתי מנות עיקריות? תקבלו מנת ילדים או מנה ראשונה חינם.

ברודריגז השיקו בימים אלו את תפריט הקיץ המחודש, הכולל מגוון עשיר של מנות פתיחה, מנות עיקריות עם תוספות, תפריט עסקיות ותפריט ילדים מיוחד. כל הבשרים ברודריגז נצלים במקום ומוגשים מהגריל לשולחן. ברודריגז צוות מסור של שפים, טבחים ומלצרים שיהפכו לכם את היציאה לחוויה בלתי נשכחת.

מסעדת רודריגז מציעה לבאים בשעריה מתחם בעיצוב נקי ואלגנטי המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה, לצד שירות אדיב וחייכני ומגוון מנות שכמותם עוד לא טעמתם. במסעדה גם חדר VIP מיוחד. ברודריגז תוכלו לערוך כל אירוע ברמה גבוהה או שמחה משפחתית כשבע ברכות, בר ובת ומצווה, בריתות וכדומה.

רח' קריית המדע, הר חוצבים ירושלים. כשר למהדרין בהשגחת הגאון רבי שלמה מחפוד שליט"א. המבצע בתוקף עד כ"ט תמוז תשע"ו (4.8.16).

רודריגז, יש טעם לצאת >>בדוק בעצמך ולחץ כאן<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר