סיכום כותרות הבוקר ב"כיכר השבת"

כמידי יום אנו מגישים לכם את סיכום כותרות הבוקר ב"כיכר השבת" והפעם הסערה סביב ריסוס דלת ביתו של הגר"נ קרליץ, החקירה של הרב ברלנד ועדותו של אזריה (כל החדשות)

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |
(עיבוד: שאטרסטוק)

לאחר הוונדליזם ליד בית הגאב"ד הגר"נ קרליץ ביום שישי האחרון, יוצא 'יתד נאמן' במחאה נגד 'הפלג הירושלמי' עליהם נכתב: "בעלי מגמות פסולות ואינטרסנטיות אשר אינם בוחלים בשום דרך".

הממשלה אשרה את תיקון חוק הליבה המבטל את חיוב לימודי הליבה במוסדות הפטור, השר אופיר אקוניס מ'הליכוד' נטש את הישיבה בפרצוף זועם במחאה, אך נתניהו לא נשאר חייב על כך.

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד שהוסגר בשבוע שעבר לישראל נחקר בשעה זו (ראשון) בנוגע לחשדות נגדו. הרב הובא מכלא ניצן למשרדי יחידת להב 433 תחת אבטחה כבדה.

שרת התרבות מירי רגב הודיעה כי בשל העובדה שטקס פתיחת האולימפיאדה בברזיל יתקיים ביום שישי ויביא לכך שהיא תאלץ לחלל את השבת היא תמנע מלהשתתף בטקס אליו הוזמנה.

שילוב של יכולות-על ואכזריות חייתית של ישראל, תמיד הוביל את הדמיון הערבי לשיאים חדשים. גם הפעם הוא לא מאכזב: גז חדשני שיוצר בארצות הברית עוזר לישראל להמיס אלפי פלסטינים.

לאחר שעדי התביעה במשפטו סיימו להעיד, מנסה כעת החייל אלאור אזריה לשכנע את השופטים בחפותו וחושף פרט מפתיע: האלימות הפיזית שספג ממפקדו והבקשה "שיישאר בינינו".

מי שלחם רבות כנגד החרדים בשנים האחרונות, ימונה לתפקיד פרשן כלכלי ב"כלכליסט" אחרי שבע שנים בעמותת חדו"ש. האם מי שדעתו ידועה מראש יכול להיות עיתונאי אובייקטיבי?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר