הותיר שלושה יתומים קטנים

טבל במקווה וטבע למוות: האברך הרב בן ציון חיים גבורין ז"ל

האברך הרב בן ציון חיים גבורין ז"ל, בן ה-28, יצא מביתו בשעת בוקר מוקדמת לטבילה במקווה כאשר בעיצומה של טבילה התמוטט ויצאה נשמתו בטהרה. הותיר אחריו את רעייתו ושלושה יתומים (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב בן ציון חיים גבורין ז"ל עם הגרב"ד פוברסקי (באדיבות המשפחה)

טרגדיה בבני ברק: האברך הרב בן ציון חיים גבורין ז"ל, בן ה-28, יצא מביתו בשעת בוקר מוקדמת (שני) לטבילה במקווה לפני תפילת שחרית כאשר בעיצומה של טבילה התמוטט ויצאה נשמתו בטהרה.

המנוח ז"ל נולד לאביו הרב מיכאיל גבורין מחשובי לומדי כולל שעל ידי ישיבת נתיבות עולם, המתגורר בשכונת קריית הרצוג בבני ברק.

כבר בילדותו נודע למתמיד בתורה שבה היה כל חפצו ומאדו. בהגיעו לגיל ישיבה גדולה שם את צעדיו לישיבת "ארחות תורה" שבראשות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומיומו הראשון המית את עצמו באהלה של תורה בדרגות גבוהות ממש ודבק ברבותיו ובמיוחד בראש הישיבה הגאון רבי יחיאל קלרמן ובמשגיח הישיבה הגה''צ רבי חזקיהו מישקובסקי.

דרכו היה לשמוע כל דבר חידוש או חיזוק מכל אדם ואפילו מצעירים ממנו והיה מעודדם בזה. במשך תקופה ארוכה קיבל על עצמו שלא לצאת מבנין הישיבה כלל ובגבורה ממש לא עזב את הישיבה כלל, לא לשמחות לא לשבתות הביתה ואף בימי בין הזמנים היה נשאר בישיבה כשהוריו שיחיו מביאים לו את צרכיו לבנין הישיבה.

בהיותו דבוק ברבותיו היה שומע את שיעוריהם שנמסרים אף מחוץ לישיבה וקביעות היתה לו להשתתף בשיעור דף היומי הנמסר ע''י הגאון רבי יחיאל קלרמן הנמסר מידי ערב בבית הכנסת המרכזי בשכונת משכנות יעקב ובמסגרת זו זכה לסיים את הש''ס בעיון רב.

כשהגיע לפרקו נישא לבת משפחת עסיס מחשובי תלמידי החכמים בעיר חדרה וקבע את מקום מגוריו בשיכון ג' בבני ברק.

"זו פשוט אבידה, מדובר באברך רציני, בר אוריין ששקד על התורה והעבודה, כולנו בהלם מוחלט", מספר הבוקר אחד מחבריו ל"כיכר השבת".

המנוח הותיר אחריו את רעייתו ושלושה ילדים כאשר בקיץ הקרוב צפיה להתקיים שמחה משפחתית במשפחת חמיו.

"זהו אסון בלתי נתפס", סופדים לו בני המשפחה השרויים כאמור בהלם כבד ובצער עמוק בעקבות הטרגדיה הנוראה.

הלוויתו תצא בשעה 10:30 מרחבת כולל "נחלת משה" ברחוב מלצר בבני ברק.

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", לפנות בוקר הוזעקו כוחות ההצלה למקווה ברחוב גורדון בבני ברק בשל דיווח על אדם שטבע במי המקווה, ככל הנראה לאחר שהתעלף במים. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו.

יוסי טייטלבוים מתנדב איחוד הצלה סיפר: "לפנות בוקר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על אדם שטבע במקוה. המוקד ביצע הדרכת החייאה טלפונית לאזרחים שמשו אותו מהמים.

"כשהגעתי למקום הוא היה ללא דופק וללא נשימה והמשכתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו".

ממד"א נמסר כי "בשעה 05:05 נמסר למד"א מרחב דן על גבר שנמצא מחוסר הכרה ככה"נ לאחר שטבע במקווה בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופם קבעו את מותו של גבר כבן 30. נסיבות המקרה אינן ברורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר