צוקרברג יכול לחייך

פייסבוק מפתיעה ומציגה רווחים נאים במיוחד

הרשת החברתית הפופולרית בעולם, פייסבוק, מציגה דוחות נאים במיוחד שמלמדים על עלייה משמעותית ברווחי החברה מפרסומות בעיקר בגרסת המובייל של הרשת (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

אמרו שהיא עברה את שיאה, שהיא בדרך להיחלשות, שטוויטר לוקח לה גולשים ושכל הצעירים בכלל בוואטסאפ אבל פייסבוק מכה את האנליסטים עם רווחים הולכים וגדלים ועם מספרים מרשימים במיוחד. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 6.4 מיליארד דולר לעומת תחזית להכנסות של 6 מיליארד דולר. הרווחים הסתכמו ב-71 סנט למניה. המניה מזנקת במסחר שלאחר סגירת הבורסות בכ-7%.

החברה מדווחת על פי 'גלובס' על 1.1 מיליארד משתמשים פעילים מידי יום ו-1.7 מיליארד משתמשים פעילים מידי חודש. שני הנתונים הללו מעל התחזיות המוקדמות שצפו לחברה ירידה בכמות המשתמשים.

פעילות המובייל של החברה היא ליבת הפעילות ואחראית ל-84% מהכנסות החברה מפרסום, כלומר 6.2 מיליארד דולר וזאת לעומת ההערכות המוקדמות שצפו להכנסות מהמובייל בהיקף כספי של כ-5.2 מיליארד דולר בלבד.

החברה מחזיקה נכון לתום הרבעון הראשון של השנה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף עתק של 23 מיליארד דולר וזאת מאחר והרכישות הגדולות שלה בוצעו בעיקר באמצעות מניות.

היקף ההשקעות של החברה במחקר ופיתוח זינק ל-1.46 מיליארד דולר לעומת 1.17 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. עלות המכר של החברה עלתה ל-916 מיליון דולר לעומת 668 מיליון דולר ברבעון המקביל. נתון מדהים בדוחות פייסבוק הוא שיעור הרווח התפעולי שזינק מרמה של 31% לרמה של 43%.

אוסף הנתונים המרשים שמציגה ענקית הטכנולוגיה האמריקאית מלמד שפייסבוק פה כדי להישאר וגם לעשות על הדרך כסף והרבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר