טירוף הפוקימון

מה יותר מסוכן: אופניים חשמליים או משחק בפוקימון?

נערה בת 15 וחצי מכרמיאל נפלה מאופניים חשמליים במהלך מרדף אחר "פוקימון", היא סובלת משבר קווי בגולגולת ומדימום מוחי ומאושפזת במצב בינוני ויציב (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נערה בת 15 וחצי מכרמיאל הובהלה הלילה לחדר המיון במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שנפלה מאופניה במהלך רכיבה באחד הרחובות בעיר ונפצעה בינוני. בהמשך התברר, כי בילתה עם אחיה וחבר נוסף בניסיון "לתפוס" פוקימון באמצעות משחק המציאות הרבודה שמטריף רבים בעולם. היא מאושפזת כעת בטיפול נמרץ ילדים במצב בינוני ויציב.

ד"ר זאב סוניס, מנהל טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי מסר כי "הילדה סובלת משבר קווי בגולגולת ומדימום מוחי. מצבה התייצב ואנו עוקבים אחריה תוך ביצוע בדיקות דימות על פי הצורך". הרופא התייחס לסיכונים של בני הנוער ואמר, "לצערי בקיץ הזה אנו רואים עלייה במספר הפגיעות בקרב ילדים ובני נוער ברחבי הארץ משני תחומים עיקריים. נפילות מאופניים חשמליים ומרדף אחרי פוקימון. לצערי רבים מההורים אינם מודעים למשחק החדש וגם לסכנות הרכיבה ללא מיגון על אופניים חשמליים ורגילים כאחד. הפוקימון הפך טרנד שמטשטש בעיקר בקרב צעירים סכנות כמו כבישים, בורות בדרך, מאגרי מים ועוד. יש צורך להעלות את הנושא למודעות כדי למנוע את האסון הבא".

לצידה של הנערה נמצאת כל העת אימה, שסיפרה כי היכרותה עם משחק הפוקימון במכשיר הסלולארי נחשף בפניה על ידי בנה רק אתמול בבוקר. "אתה חושב שמדובר בעוד אפליקציה למשחק שבני נוער יושבים ומשחקים יחד בבית או בחצר. לא ידעתי שמדובר ביציאה למרדף לעתים מסוכן אחרי משהו וירטואלי. הלוואי שהמקרה של הבת שלי יהיה האחרון. אני קוראת להורים - דברו עם הילדים, הדבר עלול להסתיים בפציעות משמעותיות ואף במוות. חשוב בעיקר בחודשי הקיץ לצאת בהסברה נרחבת בכלי התקשורת ולקראת הקיץ במוסדות החינוך ובחוגים של אחר הצהריים על סכנות האורבות והדרך להימנע מהן".

כזכור, השבוע כמעט טבע למוות נער בן 17.5 מאשדוד שנכנס לים בשביל לתפוס פוקימון ימי ואיבד את הכרתו במים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר