ככה נראית הצלחה

הפתעה: 'פוקימון גו' בביטאון השמרני יתד נאמן

חיפשתם הוכחה להצלחה האדירה של פוקימון גו? אם אתם נמנים על קוראי הבטאון השמרני יתד נאמן, בטח הופתעתם לקרוא בו על המשחק הפופולרי שכבש את העולם. הגבולות מטשטשים (אינטרנט)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עיבוד מחשב (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

שיגעון משחק ה"פוקימון גו" כובש את העולם המערבי, אולם בציבור החרדי הוא עדיין פחות מוכר. הסיבה לכך, היא הצורך להשתמש במכשירי סמארטפון על מנת לשחק במשחק שהפך לטרנד של ממש בכל רחבי העולם וגם בישראל. לכן, התפלאו רבים כשהעיתון הליטאי השמרני "יתד נאמן" העניק בסוף השבוע סיקור נרחב למשחק, בכתבה בת 3 עמודים במוסף השבועי.

העיתון אמנם התייחס לרעות החלות הנגרמות לאלו שהתמכרו למשחק וכן לסכנות הפיזיות שנגרמו לחלק מהשחקנים האובססיביים, אולם עדיין עצם הסקירה והדיווח על משחק טכנולוגי נחשבת לדבר יוצא דופן וחריג ביותר.

"יתד נאמן" מדווח כי גם הנשיא ראובן ריבלין פרסם תמונה של פוקימון שהסתנן לבית הנשיא, מה שגרר מאות תגובות, ביניהן גם שליליות על כך שהנשיא מבזבז את זמנו על דברים כאלו.

"יתד נאמן" ציין עוד כי על פי הדיווח במגזין פורבס, מיליונים מצטרפים לחגיגה, כשהמשחק פוקימון גו מציע מפגש בין העולם הדיגיטלי לבין המציאות.

העיתון מציין כי הפוקימונים יכולים להופיע בכל מקום כאשר המשחק "מתלבש" על המציאות ובכך מטשטש את הגבולות שבין מציאות לטכנולוגיה.

מתוך הכתבה ביתד נאמן
מתוך הכתבה ביתד נאמן
מתוך הכתבה ביתד נאמן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר