טור תגובה

דרעי לא מקופח, דרעי אוהב להיות מקופח / יהודה שלזינגר

דרעי מנסה להלך אימים, הוא רוצה שבפעם הבאה לפני ששרקי מפרסם קלטת נגדו, שאטינגר כותב פרשנות או שנחשוני מביא התבטאות של רב ספרדי הוא יחשוב פעמיים - אבל זה לא ילך לו (טור)

יהודה שלזינגר | כיכר השבת |
יהודה שלזינגר (צילום: מתוך דף הפייסבוק של יהודה שלזינגר)

חמש קטנות על אריה דרעי וההתבכיינות נגד תא הכתבים לענייני חרדים.

1. מול 3000 צעירים ילדים ונוער באלעד התייצב דרעי במערכת הבחירות האחרונה וזעק לכיוונם: "אנחנו לא ניתן לאשכנזים האלה לדרוך עלינו! לא עוד!" וגרף את מחיאות הכפיים המשולהבות. הוא יכול היה לנצל את הבמה והצעירים שמולו ולומר להם 'לכו ללמוד', 'הטובים לתקשורת', תובילו את החברה דרך הצבא, הפרקליטות, האקדמיה. אבל הוא העדיף לנטוע בהם את הקיפוח וזעקות הגיוועאלד. למה? כי זה מביא יותר מנדטים.

קראו עוד: אריה דרעי מאשים: כתבי הדתות רודפים אותי

2. דרעי לא מקופח. דרעי אוהב להיות מקופח. אבל הוא לא. כל רפורמה שלו מסוקרת, כל התבטאות בענייני קבינט מקבלת כותרת, דרעי צריך לתחזק את תדמית השיילוק הספרדי הנרדף כדי לשמור על שבעת המנדטים המתנדנדים שלו. כמה קל לו לצייר את המלחמה שלו נגד התקשורת האשכנזית ולקבל את האהדת הקהל.

3. דרעי רוצה כתבים מטעם. הוא לא רוצה כתבים הוגנים. הוא רוצה כתבים מטעם. הוא רוצה את ההילה שלפני חזרתו אז הכתבים התייצבו לרגליו רק כדי לקבל את בדיל ה'חוזר או לא חוזר' התקופתי.

4. אני אפילו לא אלך לקטנוניות העלובה שבספירת המזרחיים או 'אליטה ציונית דתית' בתא כתבי הדתות. זה הקאדר הכי מקצועי שהיה אי פעם בתא. זה קאדר שלא מחפש סיפורים צהובים על סמים וחף מאג'נדה פרו או אנטי חרדית.

רק על עצמי אני יכול להעיד, מפרשיות כמו הרב ברלנד, התבטאויות הרבנים, מחלקת הבחינות אסתי ויינשטיין הצד החרדי (!) ועוד הם העדויות לסיקור מאוזן והוגן.

5. דרעי מנסה להלך אימים, הוא רוצה שבפעם הבאה לפני ששרקי מפרסם קלטת נגדו, שאטינגר כותב פרשנות או שנחשוני מביא התבטאות של רב ספרדי הוא יחשוב פעמיים אם לא יאמרו עליו שהוא רודף ספרדים ו'נגד ש"ס'
שהשם יפנק אותו אבל זה לא ילך לו.

מתוך עמוד הפייסבוק של יהודה שלזינגר, יו"ר תא כתבי הדתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר