לא רק קורנפלקס

זיהום נמצא גם בדגני 'קוקומן' של תלמה

לאחר לחץ ציבורי וממסדי מפרסמת הבוקר חברת יוניליוור את רשימת המוצרים שיוצרו בקו המזוהם ומתברר כי לא רק הקורנפלקס אלא גם דגני ה"קוקומן" נמצאים בין המוצרים הבעייתיים (בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מוצרי קוקמן (צילום: תלמה)

המשבר ביונילוור יכול רק להחמיר. היום (שלישי) מתברר כי לא רק קורנפלקס ודלי פקאן בעייתיים והיה בקו הייצור שלהם זיהום של חיידק הסלמונלה. גם דגני קוקומן של תלמה יוצרו בקו הנגוע בזיהום ולא נשלחו לחנויות. כך עולה מדיווח של יוניליוור, החושפת לראשונה לאחר לחץ כבד את המוצרים ומספרי הייצור שעברו בקו הייצור המזוהם.

"אלו המוצרים שנעצרו במפעלנו ולא יצאו אל השוק:

מדובר בקורנפלקס של אלופים, 750 גרם מתאריך ייצור 260616 עד 270616, סימון מכונה B. קורנפלקס בד"ץ, 750 גרם, מתאריך ייצור 230616 וגם 270616 עד 290616, סימון מכונה B. בנוסף, מתגלה כעת כי גם צדפים קוקומן, 750 גרם מתאריך ייצור 290616 עד 300616, סימון מכונה B לא שווקו על רקע הזיהום".

״בהמשך להודעות קודמות שלנו, ומתוך רצון להרגיע את צרכנינו, אנו מפרסמים את פרטי המוצרים של דגני תלמה שנארזו בקו האריזה בו נמצא זיהום, לפני כחודש״. הודיעה יוניליוור הבוקר. ״מוצרים אלו נעצרו לשיווק ולא הגיעו אל החנויות ואל הצרכנים".

"אנו שבים ומדגישים כי כל מוצרי הדגנים של תלמה שנמצאים על המדפים ובבתים בטוחים לשימוש״. יוניליוור חזרה בהודעתה על כך על פי הנהלים המחמירים של החברה, כל סדרת ייצור נבדקת ונכנסת להמתנה. מוצרים אלו אינם יוצאים לשיווק עד קבלת תוצאות הבדיקות של אותה סדרת ייצור, המאשרות כי הכל תקין. במידה ומתגלית תקלה הסדרה לא משווקת לחנויות וכך היה במקרה זה.

ההודעה ואף הגדלת המוצרים הבעייתיים מחמירה את הבעיה של יונילוור שכבר איבדה את אמון הצרכנים שחוששים לרכוש את מוצריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר