למרות הביקורות

הדובר אברהם טננבוים חוגג: "כותרת אוהדת לחנוך זייברט"

דובר עיריית בני ברק שיגר הודעה לעיתונות בה חגג את "הכותרת האוהדת" לחנוך זייברט בעיתון "גלובס" תוך שהוא מתעלם מהביקורת והטענות שהועלו בעקבות הראיון (ברנז'ה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
זייברט וטננבוים (צילום: דוד זר, באדיבות המצלם)

גל הביקורות חסר התקדים בעקבות הראיון של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט לעיתון הכלכלי "גלובס" בו צוטט מקורבו אומר כי המדיניות של ראש העיר הינה שהעיר תישאר מלוכלכת העיקר האיזון הפיננסי, גרם למבוכה גדולה במסדרונות העירייה שם ניסו לצאת מהסבך התקשורתי אליו נקלע ראש העיר.

עוד בנושא:

בעירייה מנסים החל מאמש לכבות את השריפה התקשורתית שגרמה לחילול השם כביכול עיר חרדית יכולה להישאר לא נקייה, הבוקר (שלישי) אף מפרסם עיתון "המודיע" בגיליון הכלכלי שלו פולו אפ לראיון.

בנוסף שיגר היום דובר העירייה אברהם טננבוים הודעה שבה מחד חגג את הכותרת האוהדת לראש העירייה, כשהוא אף טען כי "מעולם לא היו כותרות כה אוהדות", ומאידך טען בתחילה כי הדברים לא נאמרו ולאחר מכן כי הוצאו מפרופורציות.

וכך כותב טננבוים בהודעה לעיתונות: "'מעולם לא היו כותרות כה אוהדות לראש עיריייה חרדי, כפי שעשה זאת השבוע העיתון הכלכלי הידוע "גלובס" להרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק, אך לצערנו, פורסם באחד מכלי התקשורת ציטוט של מילים אחדות מתוך הידיעה שאין להן כל אחיזה במציאות' - כך הגיב אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה לבקשת תגובה של עיתונאי למלים ש"מדיניות העירייה היא עיר מלוכלכת", כשלעומת המילים הבודדות הללו שהן תוצר של סלפן או ליצן, כל מאות השורות האוהדות לראש עירייה חרדית בעיתון כלכלי מפורסם, לא קיבלו כל ביטוי".

בעירייה מתלוננים כי כלי התקשורת התעלמו מהעובדות החיוביות שהוצגו בראיון על ידי ראש העיר בנוגע לתנופת הפיתוח והבנייה בכל רחבי העיר לצד השגשוג הכלכלי, עובדות - הרלוונטיות שבהן לתושבים - שהובאו גם ב"כיכר השבת", בכתבה הראשונה שפורסמה על הראיון של זייברט.

טננבוים מצטט בהודעתו את כותרת המשנה ב'גלובס' ומפרט את המידע החיובי שהובא בכתבה על תוכנית מתאר חדשה שמטרתה הוספת 10,000 יחידות דיור ועל המצב הכלכלי הטוב של העירייה, שלפי 'גלובס', הגירעון הכלכלי ירד ל-95 מיליון שקל שהינם 1% מהתקציב השנתי, ומזכיר כי אחד הגורמים לשיפור הכספי הוא מגדלי המסחר והעסקים במתחם BBC.

"את כל המידע החיובי והאוהד הרב שפורסם בעיתון, כמובן, לא טרח כלי התקשורת לפרסם", טוען טננבוים בהודעתו, "אלא רק הביא ציטוט שלא היה ולא נברא, ממקורב של ראש העיר, שמדיניות ראש העיר היא שהעיר תמשיך להיות מלוכלכת, רק כדי שלא לחרוג מהאיזון הפיננסי. במציאות ראש העיר, ואף ראש עיר בארץ, כמובן, לא ישמיע דברים מסוג זה, אלא כל מה שראש העיר אומר הוא שיש, כמובן, להוסיף שיפורים בתחומי התברואה, והעירייה עוסקת בכך הן בעבודות התברואתיות והן במסע ההסברה על חשיבות שמירת הניקיון, אך להוסיף, בשלב זה, עוד מליוני ₪ לתברואה בלתי אפשרי על חשבון תקציבים חיוניים נוספים כחינוך, פיתוח תשתיות שהגיע למימדים מרשימים בסלילת כבישים, מדרכות, שיפור תאורה ושדרוג גינות, רווחה, שיטור עירוני, תרבות ועוד".

יצויין כי בהודעת העירייה אין התייחסות לביקורת הספיציפית מצד גורמים בכירים כמו גם תושבים על הקמפיין המיותר עליו בוזבזו תקציבי עתק מכספי הארנונה והמיסים לשיפור הנקיון בעיר כאשר הדבר מנוגד למדיניות עליה הצהירו מקורבי זייברט בראיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר