עם ראשי הישיבה

בוגרי סלבודקא יתכנסו לדון על מצוקת הדיור

ביום חמישי יתקיים בבני ברק כינוס מיוחד לבוגרי ישיבת סלבודקא בנושא מצוקת הדיור בהשתתפות מפתיעה של ראשי הישיבה. על הפרק: הצעה להקמת קהילה בטבריה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל ישיבת סלבודקא (צילום: משה גולדשטיין)

מצוקת הדיור בציבור החרדי: ביום חמישי הקרוב יתקיים בבית הכנסת "דרכי איש" בני ברק כינוס מיוחד לבוגרי ישיבת סלבודקא בנושא מצוקת הדיור בהשתתפות מפתיעה ונדירה של הגאון רבי דב לנדו והגאון רבי משה הלל הירש.

בעבר יצאו בוגרי הישיבה בהוראת הרבנים להתגורר באופן מאורגן יחד בעיר אלעד עוד בימים שהוקמה ואכן בשעתו זכה הפרוייקט להצלחה רבה כשהקהילה בנשיאות ראשי הישיבה הקימה מוסדות ובתי כנסת בראשות ראשי הישיבה.

בשנים האחרונות משפיעה מצוקת הדיור הקשה על בוגרי הישיבה כמו גם על כלל הציבור החרדי וראשי הישיבה והעסקנים עמלים על מציאת פתרונות שיאפשרו חיים קהילתיים ברוח הישיבה לצד מחירים סבירים יחסית.

בשנים האחרונות ניסו עסקני הישיבה ליישב את הבוגרים בערים עפולה ובצפת מה שזכה להצלחה חלקית.

לדברי גורמים הישיבה המטרה כעת לשחזר את ההצלחה של אלעד כאשר כולם יחד יחפשו פתרון בשביל כולם.

ל"כיכר השבת" נודע כי על הפרק עומד פרוייקט חדש בשכונת פוריה בטבריה שם כבר התגבשו קהילות חרדיות נוספות וכן עוד מספר רעיונות.

"המטרה שלנו שנגיע יחד באופן מאורגן על מנת לגבש קהילה משגשגת", אומרים העסקנים. לדבריהם, "ראשי הישיבה רואים בהשתתפות בכינוס צורך חשוב מאוד זאת משום שסוגיית מצוקת הדיור הינה אחת הבעיות המעיקות ביותר על הציבור החרדי ויש למצוא לה פתרון ראוי ומניח את הדעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר