"תירו בבן שלי"

נתניהו מגיב על סרטון הילד הפלסטיני: "אני מזועזע". צפו

ראש הממשלה, בטון דרמטי ואמפתי לסירוגין, מביע בסרטון חדש את רשמיו מסרטון הילד הפלסטיני בו קורא אביו לחיילי צה"ל לירות בו, ומוכיח שוב את כישוריו הויזואליים (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו. נהנה מכל רגע (צילום: לשכת רוה"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (רביעי) לסרטון בו צולם אב פלסטיני קורא לחיילים לירות בבנו - בסרטון מושקע משלו.

כשברקע חולפות תמונות הסרטון הפלסטיני, אומר נתניהו: "צפיתי בסרטון וידאו שזעזע אותי. בשניות ספורות, הווידאו הזה מדגים את הסיבה להמשך הסכסוך בינינו. הנה קטע קצר: אב פלסטיני מרים את בנו בן הארבע. הוא מתחנן בפני חיילי משמר הגבול להרוג את בנו. הוא צועק, 'תירו בילד הקטן הזה!' בבן שלו! הוא דוחף את בנו הקטן קדימה לעבר החיילים וצורח, 'תהרגו אותו! תירו בו!'".

ונתניהו ממשיך לתאר בטון דרמטי ואמפתי כאחד: "הילד עוצר, הוא מבועת. כל ילד היה מגיב כך. הוא מביט לאחור, לעבר אביו, שינחה אותו. כשחולצתו תחובה לתוך מכנסיו הקצרים האדומים, הילד הולך לאטו לקראת החיילים. אחד החיילים מושיט לילד יד בידידות. הילד נותן לו 'כיף'. קשה לגרום לילד בן ארבע לשנוא".

"דמיינו את ילדיכם בגיל הזה", פונה ראש הממשלה לצופים ברחבי העולם. "חשבו על החיוך שלו, דמיינו את הצחוק שלה. תארו לעצמכם את האושר הבלתי מרוסן והתמימות שהם נחלתם של הילדים. לעודד מישהו לרצוח ילד, שלא לדבר על ילדך שלך - זה אולי הדבר הבלתי אנושי שאדם יכול לעשות. מה עשה הילד הזה שמגיע לו דבר כזה? התשובה היא: מאומה. הוא תמים. עליו לשחק בגן השעשועים, עליו לבלות בשמש, ולצחוק עם ילדים נוספים. לצערי, פשעו של אב זה אינו מקרה בודד. החמאס מפעיל קייטנות בעזה שבהן מלמדים את הילדים להוקיר את המוות על פני החיים – קייטנות התאבדות לילדים בגן".

נתניהו ממשיך להכות על הברזל בעודו חם: "לאחרונה ארגן משרד החינוך הפלסטיני ברמאללה אירוע לסטודנטים בו חלקו כבוד למחבלים שרצחו שלושה אזרחים. לפני שבועיים, העיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית שיבח מחבלים בגיל העשרה וכתב כי 'מוות כשאהיד היא הדרך למצוינות וגדולה', זהו ציטוט. לילדים הפלסטינים והישראלים מגיע יותר מזה. מגיע להם לחיות. מגיע להם לחיות בשלום. ילדים אינם בשר תותחים. הם הדבר היקר ביותר בעולם. הם הדבר היקר ביותר שיש לנו בכלל. אני בטוח שישנם הורים פלסטינים רבים שמזועזעים מהווידאו הזה בדיוק כמוני".

"היום אני פונה לכל אב ולכל אם ברחבי העולם", מסיים ראש הממשלה, "אני מבקש מכם להצטרף אליי לקריאה לשים קץ להתעללות הזו בילדים. ההנהגה הפלסטינית חייבת להפסיק לעודד ילדים להרוג. ההנהגה הפלסטינית חייבת להפסיק לעודד הורים פלסטינים לקרוא למותם של ילדיהם. זה מזעזע. השלום מתחיל בכבוד. אם ההורים אינם מכבדים את חייהם של ילדיהם, כיצד יכבדו את חייהם של שכניהם? עלינו לאהוב את כל הילדים. אסור לדחוף אותם לאלימות או לשנאה. הצטרפו אליי לחינוך כל הילדים לשלום", חותם נתניהו עוד סרטון שבטח יהפוך לויראלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר