יום אחרי בר המצוה: הבקבוק זיכה אותנו באופניים מתנת תאגיד אל"ה

חמש עשרה משפחות כבר זכו בפרסים מתנת תאגיד המיחזור אל"ה, במסגרת פעילות הקיץ הייחודית 'ממחזרים וזוכים' שמתקיימת זו השנה השנייה ברציפות בקרב ילדי המגזר החרדי, כשמכל עיר זכתה משפחה אחת באופניים והשאר ב'כרטיספר' לקניית ספרים (צרכנות, שיווקי)

משליכים למיחזורית וזוכים (צילום: יחצ)

חמש עשרה משפחות כבר זכו בפרסים מתנת תאגיד המיחזור אל"ה, במסגרת פעילות הקיץ הייחודית 'ממחזרים וזוכים' שמתקיימת זו השנה השנייה ברציפות בקרב ילדי המגזר החרדי, כשמכל עיר זכתה משפחה אחת באופניים והשאר ב'כרטיספר' לקניית ספרים.

צוות תאגיד המיחזור אל"ה מלווה בעורך הדין, יצא לערים בני ברק אלעד, ופתח תקוה. שם ליקט מהמיחזוריות בקבוקים עליהם רשומים מספרי טלפון.

בפיקוח עורכי הדין ונציגי התאגיד נערכו ההגרלות במשרד הפירסום אגס, כאשר לכל עיר נערכת הגרלה בנפרד על אופניים וספרים.

הבקבוק מאלעד שזיכה את משליכו באופניים התגלה כשייך למשפחת מדמון, שם התרגשו וסיפרו כי הם קיבלו את ההודעה על הזכיה באופניים יום אחרי בר המצוה של בנם חננאל.

"חננאל מאד רצה לזכות באופניים אחרי שהקודמות שהיו לו נגנבו" סיפרה בשמחה הגב' מדמון לנציגי התאגיד שהתקשרו אליה לספר על הזכייה. "מיד אחרי שראינו את המודעה של 'ממחזרים וזוכים' חננאל אסף את כל הבקבוקים בבית, רשם עליהם את מספר הטלפון וירד להשליך אותם למיחזורית, ומאותו רגע הקפיד לרשום את מספר הטלפון ולהשליך את כל הבקבוקים למיחזורית. כשהוא שמע שזכינו באופניים הוא היה מאושר, הוא אוהב להשתמש רבות באופניים וזו מתנה גדולה ומשמחת בשבילו לבר המצוה". מלבדם, זכו בספרים משפחות סעד, קרליבך, קאהן ועובדיה.

בפתח תקוה זכתה משפחת מטה באופניים. אם המשפחה הגב' מטה סיפרה כי הם נסעו לשבת בירושלים. במוצאי השבת הניח אחד מבני המשפחה את כל בקבוקי השתיה הריקים מהשבת בקרטון ליד פח האשפה, אבל הילדים לא ויתרו, לקחו את הקרטון עם הבקבוקים לרכב בשביל להשליך את הבקבוקים במיחזורית ליד הבית, לא לפני שרשמו עליהם בטוש את מספר הטלפון כמובן.

"נסענו עם הבקבוקים כל הדרך מירושלים לפתח תקווה", סיפרה האם. "התברר שהמאמץ של הילדים היה שווה כי בסוף זכינו באופניים" הוסיפה בחיוך. מלבדם זכו בספרים משפחות זילברברג, גבאי, כהן וגרוסמן. בבני ברק זכתה משפחת שוורץ באופניים, ובספרים זכו משפחות רוטנר, כהן, רובינפלד ושילר.

חיים זרביב, מנכ"ל תאגיד המיחזור אל"ה אומר כי המהלך שהחל בחודש האחרון נוחל הצלחה מרשימה זו השנה השניה ברציפות: "המגזר החרדי שאמון על הציווי "בל תשחית", ממלא את המיחזוריות בבקבוקים, ואנחנו שמחים יחד עם המשפחות שעלו בגורל לרגל הזכיה".

הגב' חגית חושן קורן מנהלת השיווק של תגיד אל"ה מסרה כי הפעילות תימשך גם אחרי בין הזמנים והחופש הגדול כשבכל שבוע תיערך הגרלה על אופניים וספרים. בנוסף, משפחה אחת שתעלה בגורל במהלך חודש ספטמבר תזכה בנופש משפחתי.

בסוף תקופת פעילות "ממחזרים וזוכים" (יולי – ספטמבר), העיר שתציג את הגידול הגבוה ביותר במיחזור ביחס לתקופה המקבילה אשתקד תזכה בפעילות מיוחדת ואטרקטיבית לילדי העיר במהלך ימי החנוכה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר