מדוברת לסגנית

נשיא ניקרגואה בחר לסגנית שלו את... אשתו

סגנית נשיא מדינת ניקרגואה נבחרה אתמול על ידי הנשיא עצמו, דניאל אורטגה - וסגנית הנשיא היא... אשתו, רוסריו מוריו. דניאל בן ה-70 הכריז על אשתו כמועמדת בממשלו הבא, אם הוא ינצח בבחירות הקרובות (מעניין)

(צילום מסך)

סגנית נשיא מדינת ניקרגואה נבחרה אתמול (שלישי) על ידי הנשיא עצמו, דניאל אורטגה - וסגנית הנשיא היא... אשתו, רוסריו מוריו. דניאל בן ה-70 הכריז על אשתו כמועמדת בממשלו הבא, אם הוא ינצח בבחירות הקרובות.

וכך נימק אורטגה בפני עשרות מתומכיו את בחירתו: "אין לנו ספק שהמועמד לסגן הנשיא צריך להיות אישה, ומי יותר טוב לתפקיד מאשר השותפה שעבודתה כבר נבחנה והוכחה כאדם יעיל מאוד וממושמע?".

יצויין, כי לגברת מוריו כבר יש ניסיון בשירות הציבורי בניקרגואה - והיא מכהנת כיום בתפקיד דוברת הממשלה. לבני הזוג הנשיאותי שמונה ילדים ואת שתי מערכות הבחירות האחרונות של אורטגה לנשיאות ניהלה הרעיה הבכירה. איש אופוזיציה הגיב ואמר: "זהו מהלך שנועד לחזק את האחיזה בשלטון של הזוג הנשיאותי".

ב-6 בנובמבר יילכו אזרחי המדינה המרכז-אמריקנית לבחור גם את נשיאם וגם את האסיפה הלאומית שלהם, שבה 90 מושבים. בבחירות אלה צפויה מפלגתו של אורטגה, 'החזית הסנדיניסטית לשחרור לאומי' לזכות ברוב הקולות ולכהן כהונה שלישית רצופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר