הצהרת תובע

"מטפל חרדי" חשוד בהתעללות ב-3 אחיות

"מטפל חרדי" חשוד כי פגע באכזריות בשלוש אחיות שהגיעו אליו כל אחת בנפרד לטיפול, זאת במשך שנים ארוכות. הוא נעצר בשבוע שעבר וקשר עצמו לדברים בעת חקירתו (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום ארכיון: מרים אלסטר - פלאש 90)

היום (חמישי) תוגש הצהרת תובע כנגד תושב ירושלים כבן 50, המוכר כ'מטפל' והחשוד בסדרת עבירות חמורות לאורך שנים, כלפי שלוש אחיות שהגיעו כל אחת בנפרד לחשוד לשם קבלת 'טיפול'.

החשוד נעצר ביום רביעי שעבר, ונחקר במשטרת מרחב מוריה בחשד לשורה ארוכה של עבירות אכזריות וחמורות. ראשיתה של החקירה בתלונה שהגישה אחת האחיות במשטרה, לאחר שנודע לה משיחה עם אחיותיה כי החשוד פגע בהן גם כן. בעקבות התלונה נפתחה כאמור חקירה שלוותה ע"י הפרקליטות, וכללה סדרת פעילויות חקירתיות ומודיעיניות שהובילה לאיתור החשוד ומעצרו, לצד גביית עדויות הקורבנות ואיסוף מכלול הראיות.

מממצאי החקירה עולה כי האחות הגדולה, כיום בת 25, הופנתה אליו לקבלת טיפול כשהייתה בת 17 ובמהלך הטיפול תקף אותה וביצע בה עבירות חמורות בטענה כי מדובר בהמשך ישיר לטיפול הנדרש עבורה. המעשים נמשכו במשך כשלוש שנים ועד שנישאה.

בהמשך הגיעו אליו לטיפול גם שתי אחיותיה (כיום בנות 25, 19) לשם קבלת טיפול, כל אחת בנפרד. במסגרת המפגשים הללו תקף אותן החשוד גם כן. החשוד נעצר כאמור בשבוע שעבר, במהלך חקירתו במשטרה קשר עצמו למיוחס לו. מעצרו הוארך והיום תוגש כנגדו כאמור הצהרת תובע.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה, בה החשוד ניצל מעמדו בקהילה וכן את מצבן של הצעירות וביצע שורת מעשים קשים. החקירה המקצועית הובילה למעצר החשוד וקשירתו לעבירות המיוחסות לו, שבגינן תוגש כנגדו הצהרת תובע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר