לא הקול הבא

מוטי רוטמן ודוד פדידה נפרדו לאחר שיר אחד

הזמר מוטי רוטמן, זוכה ריאליטי השירה מבית ההפקות של דוד פדידה "הקול הבא", נפרד מהמפיק לאחר סינגל אחד בלבד. רוטמן: "הכל בסדר. לא הגענו להסכמות" (חדשות המוזיקה)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |
(רוני מטס, רדיו 'קול חי')

הזמר מוטי רוטמן הוא אולי זוכה "הקול הבא", אך הוא בהחלט לא הקול הבא של המפיק דוד פדידה. למרות ההבטחות לחוזה ארוך טווח ולאלבום שיופק בידי פדידה הצדדים נפרדו אחרי שיר אחד בלבד.

רוטמן שעד עתה המזל לא האיר לו כל כך פנים ציפה להצלחה מסחררת בעקבות התכנית שנמשכה יותר משנה והשבחים הרבים שגרף בעקבותיה כשהוכתר כ"מרדכי בן דוד הבא", זאת למרות שהעז לבצע שירים עתיקים כששיר הגמר שלו היה להיטו של ר' שלמה קרליבך "עוד ישמע".

מיד לאחר ספירת העומר יצא מוטי רוטמן עם סינגל בכורה שהלחינו עבורו אלי קליין ואיצי ברי כתוצר ראשון מבית ההפקות של פדידה, הכל היה נראה כשורה, אך ככל הנראה מיד לאחר הסינגל צץ ועלה לו סכסוך קטנטן בין הצדדים שהתנפח עד כדי פרידה.

רגע הזכייה של רוטמן ב"הקול הבא" (צילום: רוני מטס, רדיו קול חי)

תגובת מוטי רוטמן: "הכל בסדר. אני מקבל אירועים, שר, שמח ומשמח, מרגש ומתרגש. מקבל אירועים ונהנה מהקשר עם הציבור. בכדי לעבוד יחד שלוש שנים בחוזה צריך להגיע להסכמות ולא הגענו לכך. הציבור הרוויח. משיגים אותי במחיר טוב יותר. הכל באמת בסדר גמור ואין מקום להפצת שמועות בענייני. בואו לשמוח איתי בחופש במקומות בהם אני מופיע".

ממשרד FDD נמסר: ״אין בינינו שום סכסוך, מוטי הוא זמר נפלא ומוכשר ונעשה הכל כדי שיצליח בקריירה״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר