מודיעין עילית: פעוטה נמצאה במצב אנוש

פעולות החייאה התבצעו לפני זמן מה בידי מתנדבי איחוד הצלה במודיעין עילית, על פעוטה שאיבדה את ההכרה בביתה. בשלב זה מצבה מוגדר אנוש. אופי ונסיבות האירוע בבדיקה (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לפני זמן קצר, הוזעקו מתנדבי הצלה ומד"א לדירה בעיר החרדית מודיעין עילית, בשל פעוטה שלא הגיבה לבני משפחתה ההמומים. מיד עם הגעת הכוחות, החלו פעולות החייאה על הפעוטה, שמצבה מוגדר בשלב זה כאנוש. בתום הניסיונות, היא הובהלה לבית החולים.

שמואל רוזנגרטן ראש סניף איחוד הצלה במודיעין עילית סיפר: "פרמדיק וחובשים של איחוד הצלה שהיו בסמיכות למקום ביצעו בה פעולות החייאה מתקדמות וכשחזר דופק היא פונתה במצב אנוש לבית החולים. לדברי בני המשפחה, הילדה הושכבה לישון ולא התעוררה משנתה".

על פי הערכה ראשונית, מדובר בסימפטומים המאפיינים בדרך כלל טרגדיות מסוג 'מוות בעריסה'. כזכור, לפני כמה חודשים פקד גל של מקרי מוות עריסה את הציבור החרדי:

בסוף חודש אדר כוחות הצלה שהגיעו לביתה של מטפלת בשכונת גבעת שאול בירושלים בעקבות דיווח על פעוט בן 4 חודשים מחוסר הכרה, פינו אותו בהחייאה ובמצב אנוש ל'שערי צדק' אך שם נקבע מותו. כמה ימים קודם, ברחוב שמעון רוקח בירושלים נמצא פעוט ללא רוח חיים, ואנשי מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

שבועות ספורים לפני כן, פעוט בן 3 חודשים מירושלים איבד את הכרתו, ובבית החולים נקבע מותו, ובמודיעין עילית, באותו בוקר, פעוטה בת 6 חודשים לא התעוררה משנתה ונפטרה. בתחילת החורף ארעו עוד כמה וכמה מקרים קשים מסוג זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר