המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

אלפי שנים עם ישראל נרדף על-ידי הגויים, שהקנאה מכרסמת בליבם והקדוש-ברוך-הוא מוחק אותם ומוחק את כל מדינות ערב סביב לישראל (המסר השבועיי)

(תאיר נרי)

אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מזהיר כל מדינה ומדינה בעולם וכל אדם ואדם שעיניו בראשו - לא להתעסק עם הסכם 'השלום' של הפלסטינים והחמאס, שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל הקדושה. רוצים שלום עם הפלסטינים? בלי לתת אף סנטימטר מארץ הקודש! שלום אמיתי זה בלי לוותר אפילו על סנטימטר אחד מארץ הקודש! מדינה או אדם, שינסו לקחת או לתת חלקים מארץ ישראל הקדושה, או שיהיו מעורבים בזה, המדינה תחרב והאדם יעלה למרומים בסבל נוראי וייסורים קשים. את גוש קטיף גזלו מהיהודים ופינו אותו מיהודים, וכל מי שהיה מעורב בזה, שעמל ועבד או תמך בגירוש היהודים מגוש קטיף - אין לו ולמשפחתו לא נחת ולא שקט, לא בחיים ולא במוות, עד הרגע הזה. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שייקחו שוב חלקים מארץ ישראל כמו שלקחו את גוש קטיף. ממשלת ישראל להיות ערניים, תפסיקו לחפש פרסומות לעצמכם! כשראש הממשלה ישמור על גבולות ישראל, כל אזרחי ישראל יאהבו אותו וכל עוד שאין משיח בפרהסיה - הוא יהיה ראש ממשלה! זה לא הזוי.

כל מדינה שתפריע לישראל, הקדוש-ברוך-הוא ינחית עליה את כל עשר המכות המודרניות והקשות ביותר. כל מה שקורה בעולם, מחוץ לגבולות ארץ ישראל, זה גוג ומגוג ותוהו ובוהו - קטסטרופה. בורא עולם מזכך ומנקה את כל כדור הארץ, רוצה להפוך את העולם לעולם של אהבת חינם, לא יהיה יותר מוות בעולם הזה. זו מטרתו של בורא עולם, ישמעו לרצונו של בורא עולם – יחיו, לא ישמעו – יסתבכו עם בורא עולם.

יש ענן שעוטף את כל גבולות ישראל ומבקש בורא עולם מעם ישראל היהודים, להתפלל שלוש תפילות ביום ולקיים את עשרת הדיברות. 'אל תילחמו נגדי, חבל, אני חזק הרבה יותר מכולכם. לא רואים אותי ולא שומעים אותי, אבל אני רואה ושומע את כולכם'.

אלפי שנים עם ישראל נרדף על-ידי הגויים, שהקנאה מכרסמת בליבם והקדוש-ברוך-הוא מוחק אותם ומוחק את כל מדינות ערב סביב לישראל. הקדוש-ברוך-הוא בחר בעם ישראל ועושה ניסי ניסים לעם ישראל, הורס את כל מדינות ערב, הורס כל מדינה שמפריעה לישראל וכל אדם שמפריע - והיהודים לא יודעים מספיק. כל העולם יודע מי זה עם ישראל היהודים שבורא עולם נלחם להם - והיהודים לא יודעים מספיק. בורא עולם מבקש מכל היהודים שהם יהודים אמיתיים, ימין ושמאל, דתיים ולא דתיים, להתחבר ולהתחבק ולהיות אגודה אחת. די עם הגאווה והרצון לשליטה, מספיק! העולם נמצא בתוהו ובוהו. לא להאמין לאף גוי, לא לחמאס, לא לפלסטינים, לא לצרפתים ולא למצרים, כולם רוצים להיפטר מהפליטים והמסתננים שבאירופה ובירדן ולזרוק אותם למדינה פלסטינית שהם רוצים להקים חס ושלום, כדי לחסל ולהרוס את מדינת ישראל. אין פחד יהודים יקרים, הם לא יצליחו!

החמאס חופרים מנהרות בשגעון, חופרים במהירות, אין בעולם מכונה כזו מהירה - הלהט לדם.

ממשלת ישראל, צריך למצוא ולפתח מכשירים שיַטְעו ויַתְריעו על המנהרות. ממשלת ישראל תדעו לכם, החמאס והפלסטינים לא רוצים שלום, הם רוצים להרוס את ארץ הקודש. הם מנסים בכל דרך להכניס סמים בחינם לנוער, להכניס שתייה חריפה, להכניס את הנוער להימורים ולהתבוללות, כדי להרוס את הנוער של ארץ הקודש. יחד עם זה הם רוצים לקחת חלקים מארץ הקודש, כדי שלא יישאר כלום חס ושלום, בארץ ישראל. תתעוררו יהודים יקרים ונוער יהודי יקר!

מדינת ישראל, צריך לגבות את צה"ל, ומפקדי צה"ל צריכים ללמד את החוקים במדויק לחיילים.

סוריה נתלשת מכדור הארץ. רק אם יהרגו אלפיים ביום יתחילו לפרסם שוב. בינתיים שאננות, הורגים עד בלי די, אין תקנה ולא תהיה.

תורכיה, ההרג שארדואן עסוק בו - חופר בור לעצמו. כל יום הוא הורג את שומרי הראש שלו ומעלים את כל מי שהוא חושד בו, בלי פרסום. הכל יתהפך עליו בסופו של דבר. התורכים התחילו להתעורר והמהפכה השנייה שתהיה – תצליח. הייתה מהפכה ובורא עולם עצר אותה, כדי שהיהודים בתורכיה ובאירופה יבואו לישראל. תהיה ותהיה מהפכה שנייה בתורכיה, יהודים לברוח משם כל עוד אתם נושמים! יש דאע"ש בתורכיה וגם פליטים מסוריה ועיראק. כל המסוכנים שבעולם, שאין להם דין ולא דיין – נמצאים בתורכיה. רוצים להרוג את ארדואן, יתנקמו בו ויהרגו אותו. כשתהיה מהפכה בתורכיה לא תהיה דרך חזרה, תורכיה תהיה סוריה מס' 2! ואירופה - שתתכונן לספוג עשרות ומאות אלפי משוגעים ומטורפים שאין להם דין ולא דיין.

מצרים, גם בסיסי מחפשים לפגוע. סיסי צריך לטפל בעם שלו שרעב ללחם ולטפל גם בדאע"ש, בחמאס ובמוסלמים הקיצוניים, שעושים שמות במדבר סיני. כדאי מאוד לסיסי לא להתערב ולא לנסות להשפיע על השלום עם הפלסטינים על-ידי לקיחת חלקים מארץ ישראל. היום הוא מתערב כי הוא רוצה להוריד מעליו את החמאס, הפלסטינים ודאע"ש ולזרוק אותם למדינה פלסטינית.

בארה"ב כולם מחכים לבחירות, בחירות מדהימות. אובמה תומך בהילרי קלינטון, כי היא יודעת ביחד איתו סודות גדולים ביותר, סודות ששומרים אותם עמוק עמוק. אם דונלד טראמפ יעלה לשלטון, הוא לא רואה אף אחד ממטר, הוא יגלה לכולם ויעשה ניקיון - זאת הסיבה שפוחדים ממנו.

רוסיה, את פוטין לא מעניין אף אחד ואף מדינה בעולם. מי שנוגע בו נפגע קשות. הוא חכם מאוד ויודע את מי לאהוב - את היהודים בארץ ישראל. אוהב את היהודים - ריבונו של עולם ישמור עליו!

לבנון לא רוצים להתערב בכלום, הם שמחים על מה שעובר על נסראללה והחיזבאללה ועל שסוריה נהרסת כליל.

נסראללה וחיזבאללה אין לו כנפיים, אין לו ידיים ואין לו זנב, הוא לא יכול לעשות כלום. אם הייתה לו אפשרות, היה עושה בלאגן גדול. הקדוש-ברוך-הוא קיצץ אותו ועשה חומת מגן בכל גבולות ישראל.

איראן, כל מה שהם שולחים לחיזבאללה - ישראל מפציצה בדרך. איראן שולחת אנשים בשקט כדי לערער את המקום. הקדוש-ברוך-הוא אומר: אני הקדוש-ברוך-הוא אמשיך להביא לכם, בלי סוף, לבות של אש שלא חלמתם עליהם.

סין רוצה לטרוף כל דבר בארץ ישראל. הם יודעים שהיהודים חכמים, לכן הם גונבים כל מיני עסקים, מעתיקים וגונבים פטנטים. בורא עולם יהרוס את סין. סין תיהרס ויהיה שם תוהו ובוהו.

יהודים יקרים, כל מי שיש לו עסק בסין - לקפל ולהביא אותו לישראל. עומדים להגיע מיליוני יהודים לארץ ישראל. לא להסתנוור מהכסף של הגויים - אין בו ברכה. יהודים תקימו מפעלים בישראל - תהיה לכם ברכה עד בלי די.

יפן עסוקה ברעידות האדמה, יימשכו רעידות האדמה.

עיראק מתה וחיה, חיה ומתה.

ירדן מחכה לבחירות בארצות הברית. מלך ירדן שומר על עצמו 24 שעות ביממה, שיזהר מעצמו. אין שקט בירדן, הפליטים עושים הרס ושמות.

יש מחרטות בחברון ובצפון הארץ, השב"כ והמוסד לא מצאו את כולן, יש עוד הרבה. המחרטות נמצאות בתוך הבתים ויש מנהרות בין הבתים. הערבים מחכים ליום שיקומו ויתנפלו על היהודים בארץ. כולם מדברים זה עם זה, בצפון ארץ ישראל, ירושלים, שומרון, בנימין ורצועת עזה, מדווחים ומעודכנים ונמצאים בחיבור אחד שלם.

כל אנשים הצווארון הלבן והשחור, אנשי השוחד והזימה, הגנבים, הרמאים, הנוכלים והחיים על גב אחרים - ייתפסו כולם.

בורא עולם עושה גוג ומגוג ותוהו ובוהו בעולם, מבלבל את כל העמים כמו במגדל בבל. הקדוש-ברוך-הוא מראה לעם ישראל מה הוא עושה בשבילם, כל השלבים הקשים בעולם, שלב אחרי שלב, בישראל מראה בקטן. בסופו של דבר, לא עוד הרבה זמן, כל העולם יזעק ויצעק לבורא עולם שימליך את מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר