חרדי מצפת, אב לשבעה, נעצר בחשד לתקיפות אכזריות

הגבר נעצר על שורה של מעשים אכזריים ותקיפות אכזריות של קטינים במשפחתו החל מעת היותו נער ועד היום, בארץ ובחו"ל. מעצרו הוארך בעשרה ימים (משטרה)

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום ארכיון: מרים אלסטר - פלאש 90)

משטרת ישראל עצרה אתמול בצפת גבר בן 39 אב ל-7 בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות חמורות בילדים וילדות ממשפחתו ואחרים.

על פי החשד הנחקר, החשוד שבמקור תושב יישוב בגזרת תחנת ראשל"צ שהה בחו"ל עד לפני חצי שנה. הוא תקף את קרבנותיו החל מהתקופה שהיה נער צעיר ועד לשנים האחרונות, בארץ ובחו"ל.

לחשוד מיוחסות שורה של עבירות בהן תקיפה אכזרית של קטינים במשפחה, התעללות בקטין ועוד, והוא הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בפ"ת שם הוארך מעצרו בעשרה ימים.

אתמול (ה') הוגשה הצהרת תובע כנגד תושב ירושלים כבן 50, המוכר כ'מטפל' והחשוד בסדרת עבירות חמורות לאורך שנים, כלפי שלוש אחיות שהגיעו כל אחת בנפרד לחשוד לשם קבלת 'טיפול'.

החשוד נעצר ביום רביעי שעבר, ונחקר במשטרת מרחב מוריה בחשד לשורה ארוכה של עבירות אכזריות וחמורות. ראשיתה של החקירה בתלונה שהגישה אחת האחיות במשטרה, לאחר שנודע לה משיחה עם אחיותיה כי החשוד פגע בהן גם כן. בעקבות התלונה נפתחה כאמור חקירה שלוותה ע"י הפרקליטות, וכללה סדרת פעילויות חקירתיות ומודיעיניות שהובילה לאיתור החשוד ומעצרו, לצד גביית עדויות הקורבנות ואיסוף מכלול הראיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר