תאונה מחרידה

גנב רכב, נסע באדום, הרג ונמלט • צפו

תאונה קשה במיוחד כאשר גנב רכב דהר לתוך צומת באדום פגע ברכבו של ההרוג ונמלט מהמקום במהירות. המשטרה מחפשת אחר הנהג הפוגע (משטרה ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות מד"א)

צעיר כבן 18 נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בפינת הרחובות הרצל ודרך פתח תקווה בנתניה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בזירה. בחקירת המשטרה עלה חשד כי נהג הרכב הפוגע, שעבר ברמזור אדום ונמלט מהזירה לאחר התאונה, גנב את המכונית לפני התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, בין חזית של אחת המכוניות לצד של השנייה", סיפר דוד שוסמן, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירה. "צעיר שהיה ברכב נפגע בצדו ונמצא שכוב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא אף סבל מפציעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

התאונה אירעה סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בשני כלי הרכב המעורבים בתאונה, שבאחד מהם נמצא ההרוג. מצילומי הצומת של עיריית נתניה עלה כי הרכב עבר ברמזור אדום, פגע ברכב שעבר בצומת וגרם לפגיעה הקטלנית. הנהג נמלט ומשעות הלילה עורכת המשטרה חיפושים אחריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר