סוף המירוץ ההזוי?

טראמפ ממשיך לצנוח בסקרים ומאבד מדינות מפתח

אחרי שבוע גדוש שערוריות של המועמד ההזוי ביותר אי פעם לנשיאות ארה"ב, הסקרים ממשיכים להכות בטראמפ ומעניקים לקלינטון יתרון משמעותי גם במדינות המתנדנדות (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי שבוע גדוש שערוריות של המועמד ההזוי ביותר אי פעם לנשיאות ארצות הברית, הסקרים ממשיכים להעניק תבוסה למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ ומגדילים את הפער שיוצרת מולו המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

הסקר של רשת NBC מעניק לקלינטון 47% מול 38% בלבד לדונלד טראמפ. ברשת פוקס לעומת זאת מקבלת קלינטון 49% ואילו טראמפ בפער של 10 אחוז מאחוריה, עם 39% בלבד.

סקר של מכון מקלאצ'י אף מגדיל את הפער בין קלינטון לטראמפ ל-15 אחוז, ומעניק לטראמפ 33% בלבד מול 48% למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

במקביל, גם מהמדינות המתנדנדות מקבלים טראמפ ואנשיו בשורות רעות. בפלורידה קלינטון פותחת פער של 6 אחוז מול טראמפ וזוכה ב-48% על פי הסקרים. בפנסילבניה היא זוכה בסקרים ל-49% מול 38% בלבד לטראמפ. בג'ורג'יה הרפובליקנית זוכה קלינטון ל-44% מול 40% לטראמפ.

במקביל, הקמפיין של טראמפ ממשיך לספוג תבוסה. ראש ה-CIA לשעבר אף הגדיר בימים האחרונים את טראמפ כאיום על הביטחון הלאומי של ארצות הברית. טראמפ מצידו מנסה לתקוף חזיתית את קלינטון אותה כינה "מפלצת" ולאחד את שורות המפלגה הרפוליקנית. בינתיים, זה לא משפיע לטובתו בסקרים.

טראמפ נגד בלומברג (CBS)

כזכור, המועמד הרפובליקני הספיק השבוע לבקש מרוסיה לרגל אחרי המיילים של קלינטון - ולהבהיר אחר כך בחצי פה שזה נאמר בהומור; להעליב את ההורים השכולים של החייל המוסלמי-האמריקני שנהרג בעיראק, אליה נשלח במסגרת תפקידו לפני 12 שנה; להוכיח שוב את בורותו המביכה, בכך שטען כי רוסיה לא פלשה לאוקראינה; לומר שעל אישה "להתמודד בעצמה" אם היא הוטרדה בעבודתה; לרמוז כי הוא רוצה "לכסח" במכות את מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, "הקטן" כפי שהוא כינה אותו; להרחיק מהאולם אם ותינוקה שהעז לייבב במהלך נאומו, וכמובן - לומר בשיחת רקע: "אם יש לנו נשק גרעיני, למה שלא נשתמש בו?". וכל זה, שוב: בתוך פחות משבוע בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר