בסוף זה קרה

היומונים החרדים נזכרים לדווח על סכנת הקורנפלקס

יותר משבוע חלף מאז פרוץ משבר הקורנפלקס של חברת 'תלמה', ורק הבוקר נזכרים היומונים החרדיים לדווח לקוראיהם על הסכנה בהימצאות חיידקי סלמונלה במוצרים (עיתונות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

יותר משבוע אחרי פרוץ משבר הקורנפלקס בחברת תלמה, נזכרו הבוקר (ראשון) היומונים החרדים לעדכן את ציבור הקוראים על הסכנה שבאריזות הנגועות בחיידקי הסלמונלה זאת לאחר שבמשך השבוע התעדכן הציבור החרדי על הבעיה הבריאותית והסכנה אך ורק באתר "כיכר השבת".

בעיתון "המודיע" בחרו להתמקד בכותרת במתקפה החריפה של נציג הסיעה המרכזית שר הבריאות יעקב ליצמן על חברת יוניליוור תוך מתן הכותרת: "שר הבריאות: יוניליוור כשלה בהתנהלות, אני בודקים חשד כי שיקרה, שוקלים לשלול את הרשיון".

בכתבה עצמה מתואר באריכות כל השתלשלות המשבר במשך השבוע האחרון וציון העובדה שהחברה הכחישה בתחילה את העובדה כי האריזות שווקו לצרכנים עד ההתנצלות וההודאה.

בעיתונים "יתד נאמן" ו"המבשר", בניגוד לדיווח הנרחב ב"המודיע", מתפרסמת מודעת התנצלות של חברת תלמה זאת במקביל לידיעה מינורית יחסית שככל הנראה תואמה עם יחצ"ני החברה המספרת לקוראים כי "כ-240 אריזות קורנפלקס החשודות כנגועות הופצו לציבור".

העיתונים נזכרים לאחר שבוע של משבר מתגלגל תוך חשש לסיכון בריאות הציבור לקרוא כעת לציבור הצרכנים החרדי לבדוק האם רכש חלילה את האריזות החשודות כנגועות בחיידק הסלמונלה.

יצוין כי עיתון "הפלס" המזוהה עם "הפלג הירושלמי" החל כבר ביום שישי לדווח על המשבר והבוקר ממשיך עם העיסוק בנושא.

הדיווח ב"המודיע"
הדיווח ב"יתד נאמן"
הדיווח ב"המבשר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר