דגני ממשיך להפתיע

ש"ס "מזנקת" לשבעה מנדטים, יהדות התורה "נחלשת" ל 11 מנדטים

פרופסור אבי דגני שוב מפתיע ומעניק לש"ס - שבעה מנדטים, שבועיים אחרי שהעניק לה 4 מנדטים בלבד. 'יהדות התורה' לעומת זאת נחלשת במנדט - לעומת הסקר הקודם (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי - מתחזק, גפני וליצמן - נחלשים (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סקר חדש שערך פרופסור אבי דגני מלמד כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שתנועת ש"ס תזנק בשלושה מנדטים לעומת הסקר הקודם שערך לפני כשבועיים ותשמור על כוחה עם שבעה מנדטים.

על פי הסקר שפורסם הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל, עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי ש'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד היתה מזנקת ל-22 מנדטים.

'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-25 מנדטים. 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג צונחת לשמונה מנדטים בלבד. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מזנקת ל-16 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן זוכה בשבעה מנדטים, 'כולנו' בראשות משה כחלון מתרסקת לשישה מנדטים.

'יהדות התורה' מזנקת ל-11 מנדטים לעומת מצבה כיום, אך נחלשת במנדט אחד לעומת הסקר הקודם של דגני שהעניק לה 12 מנדטים.

ש"ס בראשות אריה דרעי, כאמור, שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים אך מזנקת בשלושה מנדטים לעומת הסקר הקודם שריסק אותה לארבעה מנדטים בלבד.

מרצ בראשות זהבה גלאון עם חמשה מנדטים והרשימה הערבית המשותפת בראשות איימן עודה עם 13 מנדטים.

שר הבריאות יעקב ליצמן אומר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "הסקרים המנבאים עלייה ליהדות התורה גורמים סיפוק ותחושת שליחות מוגברת. לא מציע ליכנס לאופוריה מאחר ואנו לא בזמן בחירות והכל ברמה תיאורטית, ולכן קשה לנבא מספרית, אך הסוקרים מצביעים על מגמה והיא חשובה. מדובר בשילוב של קיום הבטחותינו לבוחרים שלנו, יחד עם פעילות נציגנו למען כלל הציבור הישראלי מתוך מחויבות ומסירות. ומעל לכל, סייעתא דשמיא רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר