צ'ארלי עזריה, אבא של אלאור, עבר אירוע מוחי

אביו של החייל היורה מחברון, אלאור עזריה, אושפז בבית החולים בשל אירוע מוחי שעבר. "על כולנו עוברת תקופה מייסרת", אומרים בני המשפחה המתפללים כעת לשלום הבן - והאב (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צ'ארלי, אבא מסור (צילום: פלאש 90)

בסוף השבוע האחרון, אושפז צ'רלי אזריה עקב אירוע מוחי, בעיצומו של המשפט שמתנהל בימים אלה נגד בנו, 'החייל היורה' אלאור אזריה שמואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. בשבוע שעבר חש אזריה ברע וטופל בבית החולים, ובסוף השבוע האחרון חלה הידרדרות במצבו הבריאותי והוא אושפז במחלקה הנוירולוגית בבית החולים אסף הרופא בצריפין.

בסביבת המשפחה מספרים: "אנו מתפללים לשלומו של צ'רלי. על כולנו עוברת תקופה מייסרת. צ'רלי אדם חזק, שירת 33 שנים במשטרת ישראל ויצא לפנסיה. הוא עמד בהרבה מבחנים בחיים אבל לסיטואציה הנוכחית אף אחד לא הכין אותו. הוא לוקח את זה קשה".

"יש לזכור", הם מוסיפים, "כי אלאור הוא בן הזקונים במשפחה וקשה לראות מה עובר הילד על לא עוול בכפו. משפחת אזריה מודה לכל המתעניינים בשלומו של צ'רלי ולכל עם ישראל על התמיכה והחיבוק".

"אלה ימים לא קלים למשפחת אזריה", סיפר שכן של המשפחה. "בנוסף למשפט של אלאור, צ'רלי לא נמצא בקו הבריאות. הוא מאושפז בבית החולים אסף הרופא ומנסה להתאושש ולחזור לעצמו. הוא רוצה להיות חזק בשביל הבן שלו", אמר.

כזכור, במהלך אחד הדיונים בעניינו של אזריה בתחילת החודש שעבר, התפרץ אביו צ'רלי ויצא נגד התביעה והתנהלותה בבית המשפט: "זה לתפור תיק, רואים את זה, תופרים תיק לילד. רוצים להכניס אותו לבית סוהר – על מה? 'פעולה מבצעית'? לאן הגענו? התובעים יודעים מה זה חברון? אני רק מבקש שיהיה משפט צדק. שכל השקרים יצאו החוצה. תקראו את הפרוטוקולים. מישהו מושך בחוטים. התובעים היו צריכים לרדת מהעץ. תיק רצח תפרו לו בהתחלה, על מה? מישהו מהם היה בחברון? מישהו מהם שלח ילד בן 18 לחברון? מישהו יודע את זה?".

והוא הוסיף: "יום ולילה אני שומע אותם, הם מדברים איתי החיילים. פחד, הם לא ישנים בלילות. הולכים מטר ופוחדים שידקרו אותם, מתפוצצים לנו אנשים, רוצחים לנו אנשים. בשביל זה שלחתי את הבן שלי להיות קרבי? איפה ראש הממשלה?".

אחד השכנים אומר כעת לאתר 'וואלה! NEWS' שמביא את הידיעה: "אלה ימים לא קלים למשפחת אזריה. בנוסף למשפט של אלאור, צ'רלי לא נמצא בקו הבריאות. הוא מאושפז בבית החולים אסף הרופא ומנסה להתאושש ולחזור לעצמו. הוא רוצה להיות חזק בשביל הבן שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר