ויראלי ברשת

צפו: הערבי 'קנה' את המחלה של היהודי ב-600 ש"ח

אבו עלא, בן מיעוטים, "קנה" את המחלה של אברך חרדי, בתמורה לסכום של 600 שקלים. את טקס מכירת המחלה ערך לא אחר מהזמר אבי בן ישראל. התיעוד רץ ברשת וזכה לאלפי צפיות בזמן קצר (מעניין)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי, אבי בן ישראל)

אבו עלא, בן מיעוטים, "קנה" את המחלה של יהודי חרדי, בתמורה לסכום של 600 שקלים. את "טקס מכירת המחלה" ערך לא אחר מהזמר אבי בן ישראל. התיעוד רץ ברשת וזכה לאלפי צפיות בזמן קצר.

בן ישראל סיפר לכיכר השבת: "האברך רפאל בן רחל עבר השתלת מוח עצם ולא הצליח לצערנו, הלכו למקובלים והמקובל אמר 'תמכרו את המחלה לגוי'. אז הוא התקשר אליי ואמר 'אבי, תשיג לי דחוף גוי או ערבי'".

"התקשרתי לערבי מקלקיליה, ואמרתי לו 'אתה רוצה לקנות את המחלה ותקבל כסף?' אמר לי 'אין בעיה אני בא לבני ברק'. לקחתי אותו לחולה, אמרתי לו שזה החולה, והמחלה עוברת אליך. יצאנו בחוץ ושם עשינו את ההעברה. נקווה שבאמת בעזרת ה' זה יעבור אליו".

לשאלתנו מדוע ה"קונה" הערבי לא היסס, אומר בן ישראל: "הערבי אמר יש כסף - אני בא". לדברי בן ישראל: "לפני 9 שנים, שנסענו לקברו של רבי יעקב אבוחצירא בדמנהור שבמצרים, היה איתנו אדם חולה במחלה ל"ע. ושם עשינו טקס מכירה לגוי, ואותו יהודי הבריא כמה חודשים לאחר מכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר