תיעוד: רכב עובר באדום בצומת שבו נהרגו בשבוע שעבר שלוש בנות משפחה

פחות משבוע לאחר התאונה הקטלנית בצומת פוריידיס שבה נהרגו שלוש בנות משפחה אחת בגלל נהג משאית שעבר באדום, אירעה היום תאונה נוספת בצומת, כשגם הפעם הגורם האנושי מהווה את הסיבה. הפעם זה הסתיים עם שלושה פצועים קל

(צילום מסך)

רק כמה ימים ספורים לאחר התאונה המחרידה בצומת פוריידיס, שבה נהרגו שתי אחיות בשנות ה-30 לחייהן ופעוטה לאחר שנהג משאית עבר ברמזור אדום לעיני מצלמות התנועה, היום (א') אירעה תאונה קשה נוספת באותו הצומת – גם הפעם בשל נהג שעבר באור אדום.

בתאונה נפצעו באורח קל שלושה בני אדם שפונו מהמקום על ידי צוותי מד"א לבתי החולים רמב"ם בחיפה והלל יפה בחדרה. כוחות משטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה.

תושב פוריידיס שהיה עד לתאונה סיפר: "לא האמנתי שהתאונה הקשה שהתרחשה לפני מספר ימים חוזרת על עצמה שוב. אני לא מבין איך נהגים כאלה נוהגים ללא אזהרה. עד עכשיו לא יצאנו מההלם של התאונה הקטלנית בשבוע שעבר. למרות הגברת המודעות, לצערי עדיין הרבה נהגים מזלזלים בכבישים ובחיי אדם. מזל שבתאונה היום לא היו הרוגים, אחרת הייתי מעדיף שיסגרו את הצומת".

בשבוע שעבר אירעה תאונה קטלנית באותו הצומת, שבה נהרגו האחיות אולגה אשקר (38) ואנג'ליק נעים (32), ובתה קלואי נעים בת השנתיים, תושבות יפו. השלוש, שנסעו במכונית פרטית מסוג מרצדס, נפגעו ממשאית שהתנגשה בהן בעוצמה בצומת, לאחר שהנהג עבר ברמזור אדום. בעליהן של שתי אחיות נפצעו בתאונה באורח קשה.

גם התאונה המחרידה הזו תועדה במלואה. במצלמות התנועה ניתן לראות את הרגע שבו נהג המשאית חצה באור אדום את צומת פורדיס שליד זכרון יעקב, פגע במכונית הפרטית והרג את שלוש בנות המשפחה.

זמן קצר לאחר התאונה נמסר מהמשטרה היא מחקירה ראשונית עולה כי נהג המשאית הפוגעת, כמאל דיאב בן 62 מחיפה, נהג תחת השפעה סמים. במשטרה מייחסים לו, בין היתר, עבירות הריגה. לפני תחילת הדיון בבית המשפט לתעבורה בחדרה הכחיש הנהג את מעורבותו והצהיר: "לא עברתי באור אדום".

מחר יתקיים דיון שלישי בבית משפט השלום בחיפה לנהג המשאית שעבר באדום, ובמקביל יפגינו נגד הנהג קרובי משפחת הקורבנות בכניסה לבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר