נמנע אסון

צפו: נסע נגד כיוון התנועה בכביש המהיר; בנס, אין נפגעים

לעידן טוטח זה לא היה עוד בוקר שגרתי: כשהוא נוהג בכביש המהיר, הוא מבחין ברכב שמתקדם מולו במהירות באותו הנתיב. באינסטינקט נכון הוא שינה את המצב, אך הנהג המסוכן הספיק לברוח (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד (צילום: עידן טוטח, מתוך ynet תמונה: דוברות המשטרה)

תיעוד התאונות הקשות שנגרמו לאחרונה כתוצאה מהתעלמות מוחלטת מחוקי התנועה, לא עוצרים, כך מתברר, את הנהיגה המסוכנת: בכביש ראשי בדרום, נהג רכב מסחרי נסע הבוקר (שני) נגד כיוון התנועה.

אזרח עירני, עידן טוטח שמו, נסע בכביש 25 מבאר שבע לכיוון צפון-מערב, כשהוא נדהם לראות בנתיב הנגדי רכב שנוסע במקביל אליו. עידן מתאר: "ליד צומת גילת שמתי לב בעין שמאל שמישהו נוסע איתי, אבל לא ראיתי שמישהו נוסע בנתיב לידי. אני קולט שממול מגיעות שתי מכוניות ואני מתחיל לצפור לו. הוא הבין שהוא עשה טעות. בשנייה שאני מצלם הוא בורח מהרכב שבא מולו. הרכב מולו בקושי הצליח לברוח כי בצד ימין גם היה אוטו. ממש נמנעה שם תאונה חזיתית".

וכאן זה לא נגמר: "המשכתי וציפצפתי לו. סימנתי לו שיחזור. היה לו מזל כי ברמזור ממול היה אור אדום. רק לחשוב מה היה קורה אם היה אור ירוק. למזלו גם לא היו רכבים יחד איתי. הנהג היה בלחץ גדול, הוא היה בחור צעיר, אני ממש לא יודע מאיפה הוא בא".

"בלילות אני רואה הרבה דברים כאלה", מוסיף עידן טוטח. "קראתי על כל מה שקורה ושממשיכים לעבור באדום, ואמרתי שאשלח את זה. הפעם היה מזל גדול. נמנע עוד אסון", הוא מסיים את תיאורו הנרגש באתר ynet המביא את הסרטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר