לראשונה בישראל: מכשיר CPAP שומר שבת

חברת לעמי 2000 ומשמרת השבת הודיעו על הגעתו לארץ של המשלוח הראשון ובו מכשירי CPAP שומרי שבת. המכשיר החדש, פועל במשך השבוע במתכונתו הרגילה, כאשר הוא מצויד בכפתור שבת שמנתק את כל החיישנים והלחץ נקבע מראש על פי המלצות הרופא המטפל (בריאות, שיווקי)

מכשיר CPAP כשר לראשונה בארץ (צילום: יחצ)

לאור הפניות הרבות מרבנים, ציבור המשתמשים, עסקני רפואה ועוד, חברת לעמי 2000 ומשמרת השבת שמחים להודיע, על הגעתו לארץ של המשלוח הראשון ובו מכשירי CPAP שומרי שבת.

המכשיר החדש, פועל במשך השבוע במתכונתו הרגילה, כאשר הוא מצויד בכפתור שבת שמנתק את כל החיישנים והלחץ נקבע מראש על פי המלצות הרופא המטפל.

מכשיר ה – CPAP משמש כ - 5% מהאוכלוסייה הסובלים מ'דום נשימה במהלך השינה'. כאשר התופעה תדירה, השינה אינה יעילה, נגרמת עייפות כרונית וכתוצאה מכך גובר הסיכוי לחלות ביתר לחץ דם, מחלות לב, סוכרת ועוד.

מכשיר ה – ,CPAP מזרים אויר דרך צינורית למסכה המוצמדת לפנים ומונע את התופעה מראשיתה. במכשיר ה –CPAP הסטנדרטי, קיימים חיישנים המזהים את צורת הנשימה ומקליטים באופן רציף כל נשימה, הפסקה או חרחור, לצורך מעקב תקופתי אחר מצב החולה.

בדגמים החדשים המותאמים לשבת, נוספו לחיישנים אלו תפקידים נוספים, למשל: וויסות עוצמת זרימת האוויר לפי הצורך בזמן אמת, המכשיר פועל רק כאשר הוא 'מרגיש' את הצורך בתחילת השימוש, כיבוי אוטומטי בסיום השימוש, צפצוף כאשר המסכה הוסטה מהפנים ועוד.

מכשירי ה – CPAP שומרי השבת, יספקו מענה ייחודי לאלו אשר חששו להשתמש בהם בשבת קודש מחשש לחילול שבת. מכשירים אלו הינם מהדגם האיכותי ביותר, הם מיוצרים במפעל BMC שהוא אחד המפעלים הגדולים בעולם למכשירים אלו ומאושרים ע"י ה- FDA האמריקני וה-CE האירופאי. התאמת המכשירים לשבת קודש, נעשית במפעל המקורי באופן מובנה וללא פגיעה באיכות המוצר.

בימים אלו, הגיע לארץ משלוח ראשון של מכשירי ה – CPAP שומרי השבת ובקופות החולים אף ניתן לקבל עליהם סבסוד בתנאים מסוימים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון שמספרו: 079-5740480 ו/או במספר: 03-6761656.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר