פרסום ראשון

ירושלים: המועצה הדתית תקים בית דין בקרית יובל

הציבור החרדי והחילוני נמצאים זה מספר שנים בעימות הדדי בשכונת קרית יובל בירושלים, וכעת הציבור החרדי יקבל חיזוק, בדמות בית דין רבני שיוקם בתוככי השכונה המשוסעת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גרפיטי אנטי חרדי בקרית יובל, ארכיון (Abir Sultan/Flash90)

פרסום ראשון: בזמן שהציבור החרדי והחילוני נמצאים זה מספר שנים בעימות הדדי בשכונת קרית יובל בירושלים, נראה שהציבור החרדי יקבל בקרוב חיזוק. ל"כיכר השבת" נודע כי במועצת הדתית ירושלים מתכוונים להקים בקרוב בית דין רבני בתוככי השכונה הדרום ירושלמית.

במועצה הדתית מספרים כי יש ריבוי פניות של תושבי העיר המבקשים להתדיין בנושאי ממונות בפני בית דין רבני. במועצה הדתית החלו במהלך של הקמת בית דין בשכונת קרית יובל בכדי להקל על העומס.

המהלך צפוי לצאת לדרך בפרט לאחר שיו"ר המועצה יהושע ישי קיבל את אישור וברכת הדרך של רבני העיר ירושלים והראב"ד הגאון רבי ברוך שרגא.

בעבר כבר בוצע ניסוי - שלא צלח במיוחד - עם הקמת בית דין לממונות בשכונת נווה יעקב בראשות הרב אליהו אביסרור. כעת מקווים במועצה הדתית שהמהלך יצליח והציבור יפנה לבית הדין החדש שצפוי להיות מוקם בשכונת קרית יובל.

יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי אישר את הפרטים ואמר: "לשמחתנו מתרבים והולכים המתדיינים בפני בית הדין, גם אנשים שבעבר לא חפצו לעמוד לדין בפני בית דין הדן על פי תורת ישראל, גם בתי המשפט מפנים לעתים אנשים לבוררות בפני בית הדין לממונות, זרם הפונים גדל והולך מדי שנה ושנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר