לקראת התפתחות?

יאיר נתניהו יזומן לעדות בפרשת נתניהו החדשה

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יזומן בימים הקרובים למתן עדות במשטרה בפרשיה החדשה הנבדקת בימים אלו ביחידה הארצית של המשטרה, כך דווח בחדשות 10 (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יאיר נתניהו, ארכיון (צילום: מארק ישראל סאלם)

התפתחות בפרשת נתניהו החדשה: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יזומן בימים הקרובים למתן עדות במשטרה בפרשיה החדשה הנבדקת בימים אלו ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, כך דווח הערב (שלישי) בערוץ 10. בכיר ברשויות החוק צוטט כמי שאמר כי "עדות בנו של נתניהו תבהיר מספר סוגיות בעניין הבדיקה נגד ראש הממשלה".

הבכיר צוטט כמי שאומר גם כי כבר בשבועות הקרובים צפויה הבדיקה להתברר, אז תדע המשטרה אם יש בידה ראיות מרשיעות או בסיס לפתיחת חקירה רשמית נגד ראש הממשלה.

כזכור, לפני מספר שבועות פורסם כי ראש הממשלה נתניהו נמצא תחת בדיקה משטרתית באישור מיוחד שהעניק היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מטרת הבדיקה היא לבחון אם ניתן לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה ובני משפחתו.

בעבר דווח כי הבדיקה בעניינו של נתניהו היא בחשד כי קיבל מימון מאנשי עסקים זרים בשנת 2009 על מנת לממן את קמפיין הבחירות שניהל באותה שנה ושהובילה אותו בסופו של דבר לכהן כראש הממשלה.

עוד דווח כי החקירה התרחבה לאחרונה אף מחוץ לגבולות ישראל ובעקבותיה נדרשים חיקורי דין במדינות זרות, כשעל פי הדיווח יתכן כי חלק מחיקורי הדין כבר בוצעו מחוץ לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר