האשמות קשות

קרובי התינוקת שנפטרה: "נעשה עוול בלתי יכופר להוריה"

קרובי משפחתה של הפעוטה שנפטרה והוריה נחשדו בהתעללות, תוקפים את חקירת ההורים: "עוול בלתי יכופר, אפילו המשטרה הבינה שנעשתה כאן טעות נוראה - רצף של טעויות" (חדשות,חרדים)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: FLASH90)

שעות לאחר ששוחררה לקבורה גופתה של הפעוטה שנפטרה השבוע (שני) לאחר שאיבדה את הכרתה בשבוע שעבר, קרובי משפחתה תוקפים במילים קשות את המשטרה וטוענים לעוול שנעשה להורים בשעותיהם הקשות ביותר. כזכור, במהלך אשפוזה של הפעוטה, נפתחה חקירה משטרתית נגד ההורים בחשד להתעללות בתינוקת - והם אף נלקחו לחקירה באמצע השבת.

בני המשפחה טוענים כי הסימנים שעוררו חשד נותרו על גופה כתוצאה מטיפול חירום רפואי סטנדרטי שעברה בעת ההחייאה. "רופא חסר תשומת לב פירש את הסימנים על גופה כהתעללות חמורה ביותר, ודיווח על כך למשטרה - למרות ההסברים של כוחות ההצלה".

"היה כאן רצף של טעויות" אומר קרוב משפחה של הפעוטה, "מלכתחילה הסערה הזו לא הייתה צריכה להתחיל בכלל, אפילו המשטרה הבינה שנעשתה כאן טעות נוראה, שחררה אותה מהר וסגרה את התיק" הוא מוסיף.

לדברי קרוב המשפחה: "נעשה כאן עוול בלתי יכופר, העובדה שבמהלך החקירה פרסמו את השמות - חמורה. איפה הרגישות כאן? ההורים איבדו את הילדה שלהם, והעובדה הזו קשה ביותר גם ללא החשדות שהופנו כלפיהם".

קרוב המשפחה מוסיף ותוקף את התנהלות המשטרה: "השוטרים לא היו צריכים להגיע ולעיני כל לקחת את ההורים בשבת לחקירה, לעיני כל השכונה". לדבריו: "כל השכונה יצאה לראות מה קורה, כל השכנים ידעו על החשדות המוטעים. איפה הרגישות המינימלית של המשטרה?".

"אני קיבלתי עשרות שיחות טלפון במוצאי שבת, והופתעתי לשמוע שבכל המצב הקשה הזה ישנה גם חקירה משטרתית הזויה על חשדות מופרכים. זה הוביל את המשפחה לתחושה קשה ביותר. ההורים שבורים, איך הם ייצאו מהבית עכשיו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר