צפו בתיעוד

פעילי 'גזירת הגיוס' השתלטו על הבקו"ם בתל השומר

הפעילות נגד גזירת הגיוס עברה אמש ללשכת הגיוס בתל השומר שם מספר מפגינים ערכו הדרכה למתייצבים כיצד "לא ליפול למלכודת הציידים" של הצבא. צפו בתיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מספר פעילים הפועלים נגד "גזירת הגיוס", המתנגדים להתייצבות בלשכות הגיוס, העבירו את מאבקם לשלב חדש בו הם פועלים בקרב בני הישיבות שמתייצבים בלשכות הגיוס, זאת מאחר ולטענתם הם נחשפים לפעילות צה"ל שמפעילה ציידים בתוך לשכות הגיוס ובמסווה תמים כשכיפה לראשם מפתים בחורי ישיבות שנראים בעיניהם חלשים מעט בלימוד או ביראת שמים.

הפעילים נגד הגיוס העמידו אמש (שלישי) מודעות מחוץ ללשכת הגיוס בתל השומר, בהם הם קוראים למתייצבים לבוא ולהצטייד ב"טיפים" והוראות כיצד לעבור את ההתייצבות בשלום ומבלי ליפול לרשת הציידים האורבים להם בכל פינה, כלשונם.

אותם פעילים אף חילקו לבחורי הישיבות חוברת הסברה מפורטת בה הם יכולים ללמודאיך לא להיכשל ולעבור את ההתייצבות בשלום ולחזור ללמוד בישיבתם.

המהלך החריג זכה להתנגדות מצד הקצונה והחיילים המשרתים בלשכת הגיוס בתל השומר, אלו יצאו אל הפעילים וגירשו אותם במהירות מן המקום כשהם אף מאיימים לעצור אותם על פעילות נגד צה"ל.

אחר הפעילים במקום אומר ל"כיכר השבת" כי "הגירוש המהיר והלחוץ שבוצע נגדם מצד גורמי צה"ל האחראים על לשכת הגיוס בתל השומר מוכיחה כאלף עדים על כך שישנו נסיון לשכנע בחורי ישיבות בלשכה, וכי מגמת הצייד נגד בחורי עולם הישיבות נמשכת במלוא עוזה וללא שאיש מנסה לעצור בעדם".

עם זאת יצוין כי מריבת המתייצבים, כהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל, לא שתו ליבם למסע התעמולה של אותם מפגינים, והמשיכו בדרכם כהוראת רבותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר