כבוד חרדי

אריה דרעי השר הכי חברתי; יעקב ליצמן במקום האחרון

המשמר החברתי מפרסם את המדד על השרים והח"כים החברתיים, ומפתע עם מיקומו של ליצמן במקום האחרון, לעומת דרעי שמוצב במקום הראשון כשר הכי חברתי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר הכי חברתי. אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס, שר הפנים הפריפריה, הנגב והגליל - אריה דרעי הוא השר הכי חברתי בממשלת ישראל, כך עולה מהמדד שמפרסם המשמר החברתי שסקר את פעילות חברי הכנסת והשרים במושב הקיץ שהסתיים בשבוע שעבר.

מנגד, מי שנחשב לשר הכי פופולרי בממשלה, שר הבריאות יעקב ליצמן, ממוקם בתחתית הרשימה כהשר הכי פחות חברתי בממשלה.

באשר לחברי הכנסת, ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) נבחר כח"כ הכי חברתי במשכן הכנסת, מנגד - ח"כ יהודה גליק נבחר כח"כ הכי פחות חברתי במשכן.

"מטרת המעקב היא ליצור לחץ ציבורי, שיזכיר להם כי הם נבחרו כדי לחוקק חוקים למען הציבור והחברה", אמרה רכזת המחקר, מיכל עדן לעיתון דה מרקר "קשה לדעת אם שרים נמנעים מלהצביע נגד הצעות חוק חברתיות מפני שלא יכלו להשתתף בהצבעה, או משום שצו מצפונם לא איפשר להם להשתתף בה".

השר אריה דרעי אומר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "הדאגה לחלשים, לשכבות המוחלשות ובכלל הנושאים החברתיים הם בראש מעייני ובראש סולם העדיפות שלי. הבטחתי לפני הבחירות שנפעל בנושאים החברתיים בכל הכוח ונדאג לאלה שאין מי שידאג להם וחברי ואני בש"ס עושים זאת מדי יום.

"אנחנו נמצאים כעת בעיצומם של דיוני התקציב לשנתיים הקרובות וגם כעת אני נאבק למען הנושאים החברתיים במשרדים שאני עומד בראשם ובשלל נושאים אחרים שיסייעו לשכבות המוחלשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר