אלפים גדשו את ציונו של "צדיק המזוזות", הרה"ק רבי משה בן-טוב זצוק"ל

ההילולה נערכה בהשתתפות בנו וממשיך דרכו, רבי שמעון בן-טוב, נשיא מוסדות דור ודור. בין הציבור הרב שהגיע נראו רבנים, דיינים, ראשי ישיבות, חסידים, אנשי מעשה, ועמך בית ישראל מכל קצוות הארץ והעולם, אשר באו להשתטח ולהודות לצדיק על בקשתם שהתבקשה שנה שעברה ונענתה במהלך השנה החולפת. צפו בגלריה מהאירוע (חרדים)

הילולת צדיק המזוזות (באדיבות המצלם)

אלפי והמוני בני ישראל גדשו את ציונו של "צדיק המזוזות" ברחבת הר המנוחות גבעת שאול ירושלים.

בין הציבור נראו רבנים, דיינים, ראשי ישיבות, חסידים, אנשי מעשה, ועמך בית ישראל מכל קצוות הארץ והעולם, אשר באו להשתטח ולהודות לצדיק על בקשתם שהתבקשה שנה שעברה ונענתה במהלך השנה החולפת.

מי על זיווג, מי על זרע של קיימא, פרנסה, בריאות, נחת מהילדים, הסיפורים שנשמעו שם ריגשו וחיזקו את מוסדות דור ודור להמשיך ולפעול למען כלל ישראל.

העצרת והסעודה המרכזית התקיימה במתחם מנחת המסוקים בכניסה להר המנוחות, באוהל אורחים ענק שהגיעו אליו ידידי ומוקירי המוסדות, והרבנים הגאונים, הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר, חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב ראובן אלבז, המקובל הרב בניהו שמואלי, הגאון הרב ישראל מלכה ורבה של חולון הגאון הרב אברהם יוסף.

וביחד איתם הגאון רבי שמעון בן טוב, נשיא מוסדות דור ודור בנו וממשיך דרכו של אביו הרה"צ רבי משה בן טוב זצוק"ל, שנשא את הנאום המרכזי של הערב לכבוד אביו הקדוש, ובירך את כל הקהל בבני חיי ומזוני, והודה לציבור הקדוש על שטרחו ובאו מכל קצוות תבל, ממש מטוסים שלמים, שיבח והעריך גם את כל אלו שהביאו חלה בצורת מזוזה לסעודה המרכזית, אשר מנהג זה מקורו בהררי קדם.

הרב שמעון בן טוב הלך עם כל הציבור ממקום הסעודה כשעשרות מחסידיו מלווים אותו לטקס ההדלקה המסורתי ביחד עם תפילת "תיקון הרועים" לכבוד מורו ורבו אביו הקדוש, שיום פטירתו ביום פטירת האר"י הקדוש ה' באב, וההדלקה נעשתה ברוב עם, הוד והדר, כשבשיא הטקס, קבלו עליהם הקהל עול מלכות שמים, ופצחו בשירה סוחפת תהא השעה הזאת שעת רחמים....

הנהלת מוסדות דור ודור והאחים החשובים ראובן, דן, ויצחק, שלחו ברכה ותודה ולעירית ירושלים וסגנה מאיר תורג'מן על עזרתו ועמידתו לימין המוסדות: "הוא ראש וראשון לכל דבר בקדושה" אמרו, ובנוסף גם לרב גבריאל שטאובר, ראש מחלקת תרבות תורנית. ולכל המסייעים הרבים שעמדו לימיננו להצלחת ההילולא ושזכו יחד איתם לקדש שם שמים לכבוד הצדיק רבי משה בן טוב זצוק"ל.

עד אור הבוקר למדו מניין תלמידי חכמים את תיקון ה' באב שחיברו ה"בן איש חי" ליום מיוחד זה, והזכירו את כלל התורמים והמסייעים למוסדות, כל אחד כפי בקשתו.

צפו בגלריה מהאירוע:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר