לא אצלינו

מבצע ים בטוח: קנס גבוה ל'תופסים מקום' בחוף הים

כשנוסעים לים, מוצאים לא פעם שהמקומות הטובים כבר תפוסים - מגבות ושמשיות הושארו שם מבעוד מועד ו'תפסו מקום' לבעליהם. באיטליה החליטו למגר את התופעה (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Edi Israel/Flash90)
בכל ערי החוף באיטליה - מטוסקנה ועד סרדיניה - פתחו הרשויות במאבק נגד נופשים המבקשים לשמור לעצמם את המקומות הנוחים ביותר על החוף, ומשאירים שם לשם כך את ציודם במשך הלילה. כעת, הפקחים יוכלו לגבות מהם 200 אירו כקנס על מעשיהם אלו.
המבצע - "ים בטוח" שמו - מבוצע בגרסה מחמירה יותר העיר צ'צ'ינה שבטוסקנה, שם השארת ציוד על החוף ללא השגחה לפני השעה 8:30 בבוקר, שבה נפתחים החופים לרחצה, תיחשב לעבירה.
משמר החופים בעיר ליבורנו מצא בשבוע שעבר 37 כיסאות חוף, 30 שמשיות, מגבות ואף בגדי ים, שהושמו למטרה זו. גם בטורטורטו שבאזור אברוצו דווח על תפיסה של ציוד חופים מסוגים שונים, וכך גם בחוף רוזטו קאפו ספוליקו שבמחוז קוזנצה ובמחוז סלרנו.
זו לא הפעם הראשונה שהשלטונות באיטליה נאלצים לנקוט פעולה מעין זו. לפני שנים אחדות קנסו פקחים בעיירת נופש בליגוריה שישה תיירים בסכום של כ–1,000 אירו, לאחר שפרשו עשר מגבות לפני השעה 6:00 בבוקר כדי לשמור מקומות על החוף.
נהג אוטובוס בריטי ממש כעס לאחרונה כשגילה מגבות שהניחו אורחים מגרמניה כדי לשמור לעצמם מקום, ופשוט העלה אותם באש. הוא נתפס, אך לא הועמד לדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר