מטיילים בבין הזמנים

אל נבכי המערות ומורשת העם היהודי - בית שערים

עכשיו זה הזמן הנכון ביותר לצאת ולגלות את נופי ארצנו, ובעיקר לנוח... מזג האוויר הנעים מזמין את המשפחה לגיבוש והנאה. רגע לפני שחוזרים לישיבה - לאן יוצאים לטייל? (טיולים, שיווקי)

מערות מנורה בגן הלאומי בית שערים (צילום: ישי סלע)

הגיע בין הזמנים ואתם מתכוננים לצאת לטיול משפחתי? רגע לפני שאתם נוסעים, תנו לכם להציע לכם כמה מסלולים מעניינים במיוחד.

מתלבטים איך לקבל מסלולי טיולים מרתקים, מאתגרים, ומהנים עבור כל המשפחה? כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מביאים לכם את כל האטרקציות המיוחדות שהפארקים הלאומיים מציעים לכם.

בבין הזמנים הזה אתם מוזמנים לבקר במקומות מסודרים, בטיחותיים, עם נופים, מסלולים, עתיקות, מדשאות, ובעצם כל מה שצריך לחופשה עבור כל המשפחה: ילדים והורים כאחד.

צוהר למורשת העם היהודי. בית שערים. צילום: דורון ניסים

גן לאומי בית שערים

מה קורה שם? מושבו של רבי יהודה הנשיא בה ערך את המשנה, ומקפל בתוכו את את סיפור היישוב היהודי באותה תקופה. מסלול שמשלב בין נסיעה להליכה רגלית, ועם נגישות. אה, ואל תשכחו להביא פנסים. סיורים מיוחדים למערות.

איך מגיעים? למגיעים מהמרכז, נוסעים בכביש מספר 4 עד צומת פורידיס, שם פונים ימינה (לכיוון מזרח) לכביש 70. נוסעים עד צומת יוקנעם וממשיכים על כביש 722 עד צומת השומרים, שם פונים בפנייה הראשונה שמאלה עד לגן הלאומי בית שערים ( 10 דקות ממרכז קריית טבעוןן)

מתי אפשר להגיע? כל השבוע, ראשון עד חמישי, 8:00-16:00, וביום שישי עד 15:00.

כמה עולה לנו? מבוגר - 22 ש"ח, ילד - 10 ש"ח. אזרח ותיק - 11 ש"ח. הסיורים באתר ללא תשלום נוסף.

ת'כלס, מה עושים שם? בבית שערים תמצאו מסלולים מגוונים למערות שונות במתחם, לכן יש להצטייד גם בפנסים על אף שישנה תאורה במערות (לא לפחד...). לכל מערה מראה ייחודי שלה עם היסטוריה שונה. אל תוותרו על כניסה למערות המנורה, מרכז המחשה ומערת רבי יהודה הנשיא.

סיורים בבית שערים: בבין הזמנים תוכלו למצוא סיורים מודרכים לנבכי המערות ולגלות את עולם המשנה ומורשת העם היהודי. כל יום במהלך החודש בשעות 10:00-12:00 בכל שעה עגולה.

סיורים במערות המנורה: אל תוותרו על המערות החדשות בבית שערים שמתייחדות בתבליטים וכתובות המספרות את סיפורו של העם היהודי וסיפור המנורה בארץ מלפני 1800 שנה. הסיור יוצא רגלית ממגרש החנייה באתר וחוזר דרך ואדי פורח. בימי שישי בחודש בשעות 10:30 ו-11:30. (שימו לב: מספר המשתתפים מוגבל, ומתאים לילדים מעל גיל 7). הרשמה מראש בטלפון: 04-9831643.

שירותים, אוכל: במתחם ישנו מרכז שירות למטייל בה ניתן לקנות שתייה ומאפים, וכן מזכרות. בנוסף ישנם שירותים, מים לשתייה ומקומות לפיקניקים. הדלקת אש למנגל רק במקומות המותרים, שימו לב.

נגישות? בבית שערים תמצאו התאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות. תא שירותים, גישה מהחנייה, ובחלק מהסלולים שבילים נגישים.

מומחים לטבע: כדאי לשים לה לציפורים המיוחדות באיזור: שרקרקים, עורבנים וציפורי שיר. חפשו במערות כיתובים בעברית וחריטות מיוחדות.

משהו קטן ואחרון: למרות שקצת מתחיל להתקרר, חשוב להצטייד בכובע, מים, נעלי הליכה ופנסים.

תביאו כבר את הטלפון: אין בעייה, בבקשה: 04-9831643 או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר