משרד האוצר משקר בכדי לאשר את הרפורמה?

משרד האוצר פרסם כי הגיע להסכם עם הסתדרות הרפואים, ובשל כך השביתה שתוכננה בעקבות רפורמת הבריאות - בוטלה. הסתדרות הרופאים: השביתה לא בוטלה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שר האוצר משה כחלון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

משרד האוצר פרסם בשעה האחרונה הודעה לפיה המשרד הגיע להסכם עם הסתדרות הרפואים, ובשל כך השביתה שתוכננה למחר בעקבות רפורמת הבריאות שמתכן המשרד - בוטלה. אלא שבהסתדרות הרופאים מכחישים את הודעת האוצר וטוענים כי אין עדיין שום הסכם והשביתה המתוכננת לא בוטלה.

בהודעת משרד האוצר נכתב כי בעקבות מכתב שנשלח ממשרד האוצר להסתדרות הרופאים, בו לטענת האוצר ענו על כל שאלות הרופאים, הושגה פריצת דרך והשביתה בוטלה. אלא שבהסתדרות הרופאים אומרים כי המכתב אמנם התקבל, אך לא הושגה פריצת דרך כלל וכלל וכי בשעה זו הם בוחנים את תשובות האוצר שהובאו במכתב.

כזכור, בימים האחרונים הודיע יו"ר הסתדרות הרופאים, ד"ר ליאוניד אידלמן, כי בתי החולים הציבוריים ישבתו מחר (חמישי) בעקבות גזירות האוצר החדשות שמתוכננות יחד עם משרד הבריאות, בהם בין היתר רוצים באוצר לבטל את שירותי הרפואה הפרטיים על ידי הטלת מכסות על הרופאים מחד, ועיקור שירותי הביטוח הרפואי מנגד.

בעקבות גזירות האוצר, הכוללים בין היתר העלאת מסים משמעותית בתחום שירותי הבריאות, התעוררה בימים האחרוניטם סערה ציבורית ואנשי מקצוע והרופאים התריעו מפני גזירות משרדי האוצר והבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר