התושבים זועמים

בני ברק 2: עסקים באלעד יחוייבו להיסגר ב-21:00

בניסיון להתמודד עם הגידול בתופעת הנושרים, עיריית אלעד החליטה לאסור פתיחת עסקים לאחר השעה 21:00. התושבים זועמים על ההחלטה: "אין לזה תקדים בשום מקום" (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
ראש עיריית אלעד ישראל פרוש (צילום: כיכר השבת)

זעם באלעד נגד החלטת העירייה: בימים האחרונים פרסמה עיריית אלעד מנשר מיוחד לבעלים העסקים בעיר, בו נכתב כי לאחרונה עבר תיקון לחוק העזר העירוני האוסר על פתיחת עסקים בשעות הלילה, כשבעקבות כך יאלצו בעלי העסקים בעיר לסגור את שעריהם החל מהשעה 21:00 בערב.

על פי המנשר שהופץ, העסקים היחידים להם הותר להישאר פתוחים גם לאחר השעה תשע בערב הם סופרמרקטים, להם מותר לפעול עד השעה 24:00. חנויות לממכר ספרים יוכלו להישאר פעילות עד השעה 22:30 בערב. בימי חמישי, יוכלו העסקים לסגור את שעריהם בשעה 22:00. עוד נכתב כי בשבועות הקרובים, בימי בין הזמנים, עד א' באלול, מתכננת העירייה מבצע אכיפה רוחבי לסגירת העסקים.

תושבים באלעד ששוחחו עם "כיכר השבת" הביעו זעם רב על החלטת העירייה: "ראש העיר רוצה להפוך את אלעד לעיירת רפאים שהולכת לישון בשעה תשע בערב" אומר י. תושב אלעד, "לא יתכן שאם נרצה לקנות פיצה לאחר השעה תשע בערב ניאלץ לנסוע לבני ברק. אין תקדים לזה בשום מקום ואנחנו לא מוכנים לסבול בגלל שיגעון של ראש העיר" הוא מוסיף.

תושב אחר ששוחח עם 'כיכר השבת' אומר כי בעיר ישנה תסיסה בגלל ההחלטה: "ראש העיר מנסה להלחם בתופעת הנשירה באלעד אבל אנחנו לא צריכים לסבול בגלל זה, שימצא פתרונות אחרים, לא ייתכן שכל העסקים יחויבו לסגור בשעה כל כך מוקדמת רק בגלל שיש לראש העיר בעיה אחרת בה הוא צריך לטפל" הוא אומר.

ראובן, תושב אלעד אומר ל'כיכר השבת' כי המהלך החדש שמוביל ראש העיר יבריח צעירים מהעיר החרדית: "זוג חרדי צעיר שמסיים את יום העבודה לקראת הערב לא יכול לחיות בצורה כזו שהוא לא יכול לעשות שום דבר בעיר אחרי תשע בערב, מה קורה אם אני רעב אחרי השעה תשע? אני צריך לנדוד באוטובוסים שלא בדיוק קיימים בשעה הזו?" אומר ראובן.

מעיריית אלעד לא התקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר