טירוף הזוי

צפו: רצה לפגוש את טראמפ וטיפס על 'מגדל טראמפ'

צעיר אמריקאי רצה להשיג את תשומת הלב של המועמד וטיפס 20 קומות מחוץ לבניין של טראמפ באמצעות כוסות יניקה עד שנתפס בידי השוטרים • צפו בטירוף (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

חשבתם שדונלד טראמפ אימפולסיבי? קבלו את המעריצים שלו. צעיר אמריקני בשנות ה-20 לחייו ש"בסך הכל רצה לקיים שיחה" עם המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, החליט במקום לתאם פגישה מסודרת, לטפס על בניין טראמפ בניו יורק בכדי להגיע לקומה העליונה שם ממוקם משרדו של טראמפ.

האירוע החריג ארך כשעתיים, בהם הצעיר הצליח לטפס מחוץ לבניין 20 קומות באמצעות כוסות יניקה - עד שהשוטרים שהמתינו לו בתוך המגדל גררו אותו דרך חלון למקום מבטחים. לאחר מעצרו טען הצעיר כי לא הייתה לו כל כוונה לפגוע בדרי הבניין. לאורך התהליך עמדו מסביב לבניין ובחלונות לידו אנשי כיבוי האש שניסו לשכנע את הצעיר העיקש לוותר על ההרפתקה.

הצעיר בחר בבניין טראמפ בניו יורק, בו ממוקם המטה המרכזי של המועמד הרפובליקני, בתקווה שהמועמד הרפובליקני נמצא בבניין ויתפנה לשוחח עימו. גורמים רשמיים בארצות הברית מסרו כי המטפס האנרגטי מגיע במקור מווירג'יניה: הוא פרסם ביום חמישי האחרון סרטון בו הוא פונה לטראמפ בבקשה לערוך עימו פגישה. הוא מגדיר את עצמו בתור "חוקר עצמאי" שרצה לקבל את תשומת הלב של טראמפ כדי להגיע לפגישה פרטית איתו. "תאמין לי, אם המטרה שלי לא הייתה משמעותית, לא הייתי מסכן את החיים שלי", אמר.

הצעיר שהצליח להעסיק את משטרת ניו יורק במשך כשעתיים, לא שכח להביע את תמיכתו במועמד שמתקשה מעט בסקרים. "כל מי שצופה, בבקשה עזרו לו להפוך לוויראלי. ואל תשכחו לצאת ולהצביע עבור מר טראמפ בבחירות 2016", אמר בסרטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר