החוברת חולקה, הכרטיסים נגמרו

תושבים בבני ברק זועמים: "אירועי התרבות - רק למקורבים?"

בבני ברק הופצה חוברת מטעם אגף התרבות ובה שורת אירועים לחופש אלא שהתושבים הופתעו לשמוע כי הכרטיסים נגמרו כבר בהתחלה. בפנים: ההסברים של העירייה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרחוב הראשי של בני ברק. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אגף התרבות בעיריית בני ברק שבניהול יעקב רוזן, מקורבו של ראש העיר חנוך זייברט, יצא באירועי קיץ לתושבי העיר עם כרטיסים במחירים מוזלים, אך התושבים חוששים כי מדובר בכרטיסים למקורבים בלבד.

בחוברת עם עשרות עמודים שחולקה ברחבי העיר שכלל כמובן עמוד יח"צ של ברכת ראש העיר, מופיעים אירועים שונים ומוזלים כמו כניסה לפארק מים ופארקים שונים, נסיעות לטיולים ועוד מגוון אירועי ופעילויות תרבות.

אלא שתושבי העיר זועמים ומתלוננים כי ביום שהחוברת לאירועי הקיץ חולקה בעיר, התקשרו תושבים רבים ואלו הפתעה לשמוע כי הכרטיסים נגמרו.

אחד התושבים סיפר באחת הרשתות החברתיות כי "חילקו חוברות תרבות לכולם אבל כשמתקשרים להזמין התשובה היא - נגמר!", ותוהה: "האם מראש זה היה סגור לבקשות?", לדבריו: "מוזר שמראש חודש שבט עבדו לסגור משהו והכל נגמר תוך שעתיים".

עיתונאי המתגורר בעיר טען כי "נגמרו כרטיסים כי מוכרים מראש לעובדי העירייה". אחד התושבים הנזעמים טען כי "לא יתכן שתוך שעתיים מאז שחילקו את החוברת היא לא רלוונטית. אז בשביל מה היא הודפסה? שיביאו את הכרטיסים ישר לעובדי העירייה".

יצוין כי בימים האחרונים יצאה חוברת אחרת אלא שהפעם היא חולקה מטעם סיעת ש"ס בעירייה, על ידי לשכת סגן ראש העיר אליהו דדון.

"צריך להעביר את הפיקוד של התרבות לדדון" אומר בשיחה פעיל בש"ס הבני הברקית, "דדון אין לו את המשאבים שיש לעירייה ולמחלקת תרבות ולמרות זאת הוציא חוברת עם פעילויות רבות ומגוונות לכלל התושבים עם אפשרות רחבה של השתתפות".

דובר עיריית בני ברק מסר בתגובה: "א. איש אינו מזלזל, חלילה, בפעילות העירונית הברוכה של הרב אליהו דדון, סגן רה"ע, במגוון תחומים, ובהם אירועי תרבות. ב. ברם, מכאן ועד להשמיץ, להכפיש ולשקר, ובעיקר, בימי תשעת הימים, צר לי מאוד על כך. אינני טוען שאתה מסלף עובדות ונתונים, אך מי שעדכן אותך בהם עושה עוול בל יכופר.

"ג. מח' התרבות של העירייה מארגנת הנחות משמעותיות בעשרות רבות של אירועים ופעילויות, ולכך ישנו סבסוד עירוני, באישור הרב חנוך זייברט, ראש העיר, בסכום של כמליון שקלים. ד. במסגרת זו נמכרים כ-50,000 כרטיסים מוזלים, ולכך יש צורך במהלך לוגיסטי וארגוני גדול.

"ה. נכון, שהכרטיסים נמכרו במהירות עצומה, והסיבה לכך היא האימון הגדול שנותן הציבור בפעילות מח' התרבות העירונית, מאז החל בכך בשנים האחרונות. ו. אשר לכרטיסים לעובדי העירייה, מדובר ב-5% מכלל כ-50,000 כרטיסים ולא כפי שמתואר שמדובר בחלק מרכזי מכלל הכרטיסים, ושוב צר וצער על מידע בלתי מבוסס ובלתי אמין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר