חיידקי ליסטריה נמצאו במוצרי צ'יפס קפוא

מוצר נוסף נמצא מזוהם בחיידקים בבדיקת מעבדה. הפעם מדובר בצ'יפס קפוא של חברת מילוטל. בתאום עם משרד הבריאות המוצרים יאספו מהמדפים (חדשות בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

גל זיהומים נמצא "לפתע" במוצרים רבים שככל הנראה לא נבדקו עד עתה בצורה רציפה. יצרנית הירקות המוקפאים מילוטל עדכנה בדקות האחרונות שבבדיקות מעבדה חיצונית שנערכו למוצרי צ'יפס קפוא מתוצרת החברה, נמצא ממצא חיובי של חיידק ליסטריה מונוציטוגנס. חלק מהמוצרים יצאו משערי המפעל ושווקו.

מדובר במוצר קפוא שכדי להכינו למאכל יש לטגנו או לחממו בתנור בחום גבוה, כמפורט על גבי האריזה מה שיכול לפתור את בעיית החיידקים שמושמדים בטמפרטורה גבוהה.

עם זאת, למען הזהירות, ובתאום עם גורמי משרד הבריאות ושירות המזון הארצי, החליטה הנהלת החברה להפעיל נוהל החזרה יזומה של המוצרים. הצרכנים מתבקשים לוודא כי אין ברשותם מוצר מהמוצרים המפורטים:

1. טוגנים מהדרין צ'יפס משפחתי 2 ק"ג – לשימוש עד 25/07/2017.

2. צ'יפסים טוגני תפוחי אדמה מוקפאים משפחתי 2.5 ק"ג – לשימוש עד 27/07/2017.

3. צ'יפסים אמריקאי 2.5 ק"ג לשימוש עד 26/07/2017

4. צ'יפסים משפחתי טוגני תפוחי אדמה מוקפאים 800 גרם לשימוש עד 28/07/2017

צרכנים אשר יש ברשותם מוצרים מהרשימה הנ"ל מתבקשים שלא לצרוך אותם ולהחזירם לחנות ממנה נרכשו המוצרים.

כזכור, הבוקר הודיעה חברת סלטי שמיר שמוצרים בהם יש טחינה, כחומוס, טחינה וחציל בטחינה היו מזוהמים ככל הנראה בסלמונלה לאחר שהחיידק נמצא במפעל יצרנית הטחינה "טחינת הנסיך".

מאוחר יותר בשעות הצהריים הודיע משרד הבריאות על עצירת השיווק והתליית רישיון היצרן של יצרנית הטחינה; כמו כן הוצא צו השמדה למוצרים נגועים בסלמונלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר