עם ענף דקל בידו: מנקה הרחובות עורר גל רחמים. צפו

תושבים בעיר חולון שצפו מחלון ביתם, שפשפו את העיניים כשראו את עובד הניקיון עושה את מלאכתו בעזרת... ענף דקל. "אפילו מטאטא ויעה לא דואגים לספק לו", הם תקפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מנקה הרחובות (צילום: מתוך facebook)

סרטון בו נראה עובד ניקיון בעיר חולון מנקה את הרחובות כשבידו ענף דקל גדול, במקום מטאטא רחובות או מגרפה, הוציא בימים האחרונים תושבים בעיר משלוותם ואלו הציפו את העירייה בגל תלונות שהיא לא רגילה לקבל בימים כתיקונם. הגולשים שצפו בסרטון טוענים כי עיריית חולון כשלה בסיפוק כלי עבודה ראויים לעובדיה.

תושב שכונת אגרובנק, שצילם את הסרטון המדובר, טוען: "אני משוכנע שיש לכך הסבר הגיוני. זאת הפעם הראשונה שאני רואה את המנקה הזה. קשה לי להאמין שאין לו מטאטא ויעה, וההנחה שלי היא שהשימוש בענף הגדול אולי מקל עליו את פעולת הניקיון".

כמה ימים לאחר מכן, כבר נצפה העובד כשהוא מנקה את הרחוב במטאטא רחובות, ללא ענף הדקל. אחת הדיירות השמיעה דעה מקורית: "מסכן. יכול להיות שכך היה לו יותר קל לנקות. אולי לנו זה נראה מוזר, אבל אולי לו זה יותר נכון, ובטוח שזה יותר אקולוגי".

תגובת העירייה: "עובדי הניקיון מקבלים את כל הציוד הדרוש להם לניקיון הרחובות, קרי: מטאטא, יעה, שקיות ניילון והם מצוידים בעגלה לאיסוף אשפה. מנהלי הרובעים התבקשו לחדד לעובדים להשתמש אך ורק בציוד התקני המסופק להם. מדובר ביוזמה פרטית של העובד, שהתבקש לחדול ממנהגו ולהמשיך לשמור על הטבע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר