משתחל להסתדרות

"יאיר לפיד, הסתיימה לה תחפושת החרדי?"

יו"ר יש עתיד חוטף היום מטח, בכינון ישיר, מכיוונו של אחד מבכירי המחנה הציוני. הרקע: המהלך החדש של לפיד להשתחל להסתדרות העובדים הכללית, ולכבוש את ראשותה (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לפיד (צילום: הדס פרוש / פלאש90)

חבר הכנסת עמיר פרץ, מבכירי סיעת המחנה הציוני, תוקף היום (חמישי) בחריפות חסרת תקדים את ח"כ יאיר לפיד, יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד: "הוא ממשיך לטפס במעלה מדרגות הציניות הפוליטית. לאחר שהתחפש לחרדי עכשיו הוא גם הופך סוציאליסט", אמר פרץ.

"לא נשכח" - הוא ממשיך - "איך שלפיד הורה לחברי סיעתו להתנגד בכנסת לחוקים נגד העסקה קבלנית ואף תקף בעבר את פעילות ועדי העובדים במדינה. הוא אנטי מוחלט לפעילות ההסתדרות והאיגודים המקצועיים".

את הדברים אמר פרץ, לאור המכתב של לפיד לפעיליו, בו הוא מודיע ש'יש עתיד', בהחלטה אסטרטגית, החלה לגייס חברים מטעמה לריצה ככוח עצמאי חדש בתוך הסתדרות העובדים הכללית. יתכן, אומרים גורמים המעורים בענין, כי הכוונה הסופית היא להריץ את חבר הסיעה מאיר כהן, שר הרווחה לשעבר, לתפקיד יו"ר ההסתדרות בבחירות שיתקיימו בעוד כשנה.

לפיד ב-2012, באירוע בו תקף את הוועדים (צילום: מכללת ספיר)

עמיר פרץ הזועם על המהלך - זעם שמובן לאור הפרסומים כי הוא עצמו שואף לשוב למשרה המשפיעה - הוסיף ותקף: "כל המהלך של לפיד לכיבוש ההסתדרות, הוא מקרה בוטה של ניצול ציני את המנגנון הדמוקרטי וצעד אופורטוניסטי שמטרתו להיכנס להסתדרות כדי לדרוש סידורי עבודה לחבריו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר